Blog

Call center CRM – dlaczego warto zdecydować się na ten nowoczesny system?

Jak dzwonić z internetu?

09 kwietnia 2021

Nawet, jeśli jesteś tradycjonalistą i nie lubisz zmian, przejście na telefon przez Internet nie musi być bolesne. By to zrobić, nie musisz być komputerowym ekspertem i posiadać sprzętu elektronicznego za […]

Czytaj więcej
telefonia voip

Telefon VoIP — alternatywa dla tradycyjnej telekomunikacji?

08 kwietnia 2021

Telefonia VoIP alternatywą dla tradycyjnej telekomunikacji Nowoczesne rozwiązania – co to oznacza w praktyce? Przykłady możemy mnożyć, ale dzisiaj skupimy się szczególnie na technologii, którą docenia coraz więcej użytkowników, przede […]

Czytaj więcej
operator voip

Operator VoIP — jak wybrać tanią i solidną ofertę?

07 kwietnia 2021

Jakiego partnera szukasz Jakość usług Wsparcie użytkowników Telefonia internetowa jest obecnie technologią chętnie i coraz powszechniej wykorzystywaną w działalności biznesowej. W związku z tym na rodzimym rynku pojawia się mnóstwo […]

Czytaj więcej
W jaki sposób wybrać system call center? – Kilka cennych wskazówek!

Usługa VoIP

07 kwietnia 2021

Usługa VoIP coraz odważniej wkracza w naszą rzeczywistość. Dzieje się tak głównie dlatego, że wpisuje się ona w nasze oczekiwania w zakresie coraz szybszej, łatwiejszej i wygodniejszej komunikacji na odległość.

Czytaj więcej
Call center CRM i Contact Center – czy różnią się od siebie?

Call center CRM i Contact Center – czy różnią się od siebie?

04 października 2019

CRM to system, który w biznesie pozwala na sprawne zarządzanie relacjami z klientem. To swego rodzaju baza danych, która tworzy się w wyniku napływu informacji podczas kontaktu firmy z klientem. […]

Czytaj więcej
Call center CRM – w jaki sposób pomoże Twojej firmie?

Call center CRM – w jaki sposób pomoże Twojej firmie?

01 października 2019

Prowadzenie firmy call center wiąże się z wieloma wyzwaniami i trudnościami, którym trzeba stawić czoło. Nie powinno się jednak robić tego w pojedynkę, ale z pomocą nowoczesnego oprogramowania, które znacząco […]

Czytaj więcej
Call center CRM – dlaczego warto zdecydować się na ten nowoczesny system?

Call center CRM – dlaczego warto zdecydować się na ten nowoczesny system?

16 września 2019

Zarządzanie relacjami z klientami jest kluczowe dla rozwoju każdej firmy, niezależnie od branży, w której działa. Aby było skuteczne, potrzebne jest stworzenie specjalnej bazy, w której będą znajdowały się najważniejsze […]

Czytaj więcej
centrala voip

Centrala VoIP czy analogowa – na jaką się zdecydować?

16 sierpnia 2019

W każdej firmie stworzenie sprawnie działającej telekomunikacji to podstawa – dzięki temu możliwe jest zarówno szybkie porozumiewanie się pracowników między sobą, jak i kontakt z klientem. Sercem całego systemu jest […]

Czytaj więcej
telefonia voip

Centrala IP, czyli hit 2019 roku w firmach

14 sierpnia 2019

W wielu firmach niezbędne jest zadbanie o efektywną oraz niedrogą komunikację wewnętrzną i zewnętrzną. Jeżeli chcesz skorzystać z najefektywniejszego rozwiązania, doskonałym rozwiązaniem będzie technologia VOIP i centrala IP, która zapewni […]

Czytaj więcej
Przewiń do góry Skip to content