Blog
Jak dzwonić z internetu?
Nawet, jeśli jesteś tradycjonalistą i nie lubisz zmian, przejście na telefon przez Internet nie musi być bolesne. By to zrobić, nie musisz być komputerowym ekspertem i posiadać sprzętu elektronicznego za […]
Czytaj więcejTelefon VoIP — alternatywa dla tradycyjnej telekomunikacji?
Telefonia VoIP alternatywą dla tradycyjnej telekomunikacji Nowoczesne rozwiązania – co to oznacza w praktyce? Przykłady możemy mnożyć, ale dzisiaj skupimy się szczególnie na technologii, którą docenia coraz więcej użytkowników, przede […]
Czytaj więcejOperator VoIP — jak wybrać tanią i solidną ofertę?
Jakiego partnera szukasz Jakość usług Wsparcie użytkowników Telefonia internetowa jest obecnie technologią chętnie i coraz powszechniej wykorzystywaną w działalności biznesowej. W związku z tym na rodzimym rynku pojawia się mnóstwo […]
Czytaj więcejUsługa VoIP
Usługa VoIP coraz odważniej wkracza w naszą rzeczywistość. Dzieje się tak głównie dlatego, że wpisuje się ona w nasze oczekiwania w zakresie coraz szybszej, łatwiejszej i wygodniejszej komunikacji na odległość.
Czytaj więcejCall center CRM i Contact Center – czy różnią się od siebie?
CRM to system, który w biznesie pozwala na sprawne zarządzanie relacjami z klientem. To swego rodzaju baza danych, która tworzy się w wyniku napływu informacji podczas kontaktu firmy z klientem. […]
Czytaj więcejCall center CRM – w jaki sposób pomoże Twojej firmie?
Prowadzenie firmy call center wiąże się z wieloma wyzwaniami i trudnościami, którym trzeba stawić czoło. Nie powinno się jednak robić tego w pojedynkę, ale z pomocą nowoczesnego oprogramowania, które znacząco […]
Czytaj więcejCall center CRM – dlaczego warto zdecydować się na ten nowoczesny system?
Zarządzanie relacjami z klientami jest kluczowe dla rozwoju każdej firmy, niezależnie od branży, w której działa. Aby było skuteczne, potrzebne jest stworzenie specjalnej bazy, w której będą znajdowały się najważniejsze […]
Czytaj więcejCentrala VoIP czy analogowa – na jaką się zdecydować?
W każdej firmie stworzenie sprawnie działającej telekomunikacji to podstawa – dzięki temu możliwe jest zarówno szybkie porozumiewanie się pracowników między sobą, jak i kontakt z klientem. Sercem całego systemu jest […]
Czytaj więcejCentrala IP, czyli hit 2019 roku w firmach
W wielu firmach niezbędne jest zadbanie o efektywną oraz niedrogą komunikację wewnętrzną i zewnętrzną. Jeżeli chcesz skorzystać z najefektywniejszego rozwiązania, doskonałym rozwiązaniem będzie technologia VOIP i centrala IP, która zapewni […]
Czytaj więcej- « Poprzednie
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- …
- 11
- Następne »