Blog - Spikon

Blog

jak zalozyc call-center

Jak założyć wirtualne call center w rozwijającej się firmie?

29 maja 2021

Co znajdziesz w tym artykule: Czym jest wirtualne call center i jak działa?Jak szybko i sprawnie założyć call center?Dlaczego warto skorzystać z wirtualnej obsługi klienta? Jeśli prowadzisz własną firmę, z […]

Czytaj więcej
masowa wysylka sms

Czym jest marketing SMS – masowa wysyłka SMS?

20 maja 2021

Co znajdziesz w tym artykule: Co to jest marketing SMS? SMS wymaga zgody Dlaczego masowa wysyłka SMS jest skuteczna? Ożywienie kontaktu z klientem Rozprzestrzenianie się smartfonów i aplikacji stworzyło nowe […]

Czytaj więcej
Telefonia internetowa

Telefonia internetowa

20 maja 2021

Internet – sieć, która zrewolucjonizowała telefonię Historia telefonii jest znacznie dłuższa niż historia Internetu. Jej korzenie sięgają lat osiemdziesiątych XIX wieku, tymczasem Internet pojawił się w życiu użytkowników niemal sto […]

Czytaj więcej
Jak dziala kolejkowanie polaczen

Jak działa kolejkowanie połączeń?

13 maja 2021

Co znajdziesz w tym artykule: Kolejka oczekujących – jak to działa? Kolejkowanie połączeń – korzyści Komunikacja – klient i pracownik Klient próbuje skontaktować się z firmą – biurem obsługi klienta […]

Czytaj więcej
najtansze polaczenia zagraniczne

Najtańsze połączenia zagraniczne

12 maja 2021

Mnóstwo operatorów telekomunikacyjnych może poszczycić się ofertą najtańszych połączeń zagranicznych. Inteligentny klient wie, że za słowem “najtańsze” nie zawsze oznacza oszczędność dla portfela. Magia takiego chwytu marketingowego już od dawna […]

Czytaj więcej
Tanie rozmowy przez internet

Sposób na tanie rozmowy przez internet

28 kwietnia 2021

Co znajdziesz w tym artykule: Czym jest VoIP? Jak dzwonić przez internet? Jak działa VoIP? Różnice pomiędzy połączeniami tradycyjnymi a przez internet Wymagania do korzystania z usługi VoIP Tanie rozmowy […]

Czytaj więcej
Dzień dobry, nazywam się VoIP

Telefonia IP

28 kwietnia 2021

Telefonia IP (ang. IP Telephony) wykorzystuje technologię VoIP, by zapewnić użytkownikowi wysoki poziom komunikacji za pomocą transmisji głosu. Stanowi przy tym rozwiązanie proste, do którego nie potrzebujesz specjalistycznego sprzętu, a […]

Czytaj więcej
voip

Technologia VoIP

20 kwietnia 2021

Co znajdziesz w tym artykule: Czym jest VoIP? Dlaczego VoIP się opłaca? Klienci biznesowi Co daje technologia VoIP? Wraz z rozwojem Internetu telefonia weszła na zupełnie nowy poziom – wkroczyła […]

Czytaj więcej
wirtualna centrala

Wirtualna centrala

20 kwietnia 2021

Czym jest wirtualna centrala telefoniczna? To w pełni funkcjonalny system telekomunikacyjny dostępny w chmurze. I de facto jest to jedyna cecha, która odróżnia ją od klasycznych, „fizycznych” central wykorzystywanych do […]

Czytaj więcej
spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: hello@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

© 2021 Spikon. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zaprojektowane przez: SIGMA

Przewiń do góry Skip to content