Blog

voip

VOIP

20 kwietnia 2021

Co znajdziesz w tym artykule: Czym jest VoIP?Dlaczego VoIP się opłaca?Klienci biznesowi Wraz z rozwojem Internetu, telefonia wkroczyła w zupełnie nową erę. Erę szybkich, bezpiecznych i niedrogich połączeń z całym […]

Czytaj więcej
wirtualna centrala

Wirtualna centrala

20 kwietnia 2021

Wirtualna centrala telefoniczna jest w pełni funkcjonalnym system telekomunikacyjnym dostępnym w chmurze. Wirtualna centrala telefoniczna w Spikon to szereg usług telekomunikacyjnych skierowanych dla klientów biznesowych. Wychodząc na przeciw zapotrzebowaniom firm, które […]

Czytaj więcej
Call center CRM – dlaczego warto zdecydować się na ten nowoczesny system?

Jak dzwonić z internetu?

09 kwietnia 2021

Nawet, jeśli jesteś tradycjonalistą i nie lubisz zmian, przejście na telefon przez Internet nie musi być bolesne. By to zrobić, nie musisz być komputerowym ekspertem i posiadać sprzętu elektronicznego za […]

Czytaj więcej
Centrala IP, czyli hit 2019 roku w firmach

Telefon VOIP

08 kwietnia 2021

Telefonia VoIP alternatywą dla tradycyjnej Gdy rozwój technologiczny wydaje się pędzić jak oszalały, coraz częściej rezygnujemy z tradycyjnych rozwiązań, na rzecz rozwiązań nowoczesnych. Bazując na zdobytym doświadczeniu a także otwierając […]

Czytaj więcej
operator voip

Operator VoIP

07 kwietnia 2021

Co znajdziesz w tym artykule: Jakiego partnera szukasz Jakość usług Wsparcie użytkowników Coraz śmielej, coraz powszechniej i skuteczniej do naszej rzeczywistości wkracza telefonia internetowa. A wraz z nią na rynku […]

Czytaj więcej
W jaki sposób wybrać system call center? – Kilka cennych wskazówek!

Usługa VoIP

07 kwietnia 2021

Usługa VoIP coraz odważniej wkracza w naszą rzeczywistość. Dzieje się tak głównie dlatego, że wpisuje się ona w nasze oczekiwania w zakresie coraz szybszej, łatwiejszej i wygodniejszej komunikacji na odległość.

Czytaj więcej
Call center CRM i Contact Center – czy różnią się od siebie?

Call center CRM i Contact Center – czy różnią się od siebie?

04 października 2019

CRM to system, który w biznesie pozwala na sprawne zarządzanie relacjami z klientem. To swego rodzaju baza danych, która tworzy się w wyniku napływu informacji podczas kontaktu firmy z klientem. […]

Czytaj więcej
Call center CRM – w jaki sposób pomoże Twojej firmie?

Call center CRM – w jaki sposób pomoże Twojej firmie?

01 października 2019

Prowadzenie firmy call center wiąże się z wieloma wyzwaniami i trudnościami, którym trzeba stawić czoło. Nie powinno się jednak robić tego w pojedynkę, ale z pomocą nowoczesnego oprogramowania, które znacząco […]

Czytaj więcej
Call center CRM – dlaczego warto zdecydować się na ten nowoczesny system?

Call center CRM – dlaczego warto zdecydować się na ten nowoczesny system?

16 września 2019

Zarządzanie relacjami z klientami jest kluczowe dla rozwoju każdej firmy, niezależnie od branży, w której działa. Aby było skuteczne, potrzebne jest stworzenie specjalnej bazy, w której będą znajdowały się najważniejsze […]

Czytaj więcej
Przewiń do góry Skip to content