Blog
Jak podnieść jakość i przyspieszyć czas obsługi klienta? Call center połączone z CRM
Co znajdziesz w tym artykule: Jak powinien wyglądać system obsługi klienta?Jak usprawnić pracę w call center?Dlaczego konsultant call center powinien wykorzystywać CRM? Zalety integracjiŚcieżka doświadczeń klienta – wskaźniki w call […]
Czytaj więcejJakie zastosowanie w call center ma dialer automatyczny?
Co znajdziesz w tym artykule: Dialer automatyczny – co to jest? Kiedy sprawdzi się dialer automatyczny? Dialer telefoniczny, czyli jak zwiększyć skuteczność infolinii? Istnieje wiele rozwiązań i udogodnień, które powodują, […]
Czytaj więcejJak przygotować telekonferencje i na czym ona polega?
Co znajdziesz w tym artykule: Telekonferencja – co to jest? Jak przygotować się do telekonferencji? Telekonferencja – dobre praktyki organizacyjne Na co zwrócić uwagę, wybierając usługę telekonferencji? Telekonferencje, choć w […]
Czytaj więcejJak działa wirtualny faks?
Co znajdziesz w tym artykule: Co to jest wirtualny faks? Jaka jest różnica działania wirtualnego faksu w porównaniu do tradycyjnych metod? Najważniejsze funkcje wirtualnego faksu w Spikon W ostatnim czasie […]
Czytaj więcejNa czym polega lektor w menu głosowym?
Co znajdziesz w tym artykule: Lektor w menu głosowym – na czym to polega? Drzewo zapowiedzi głosowych – czy warto? Możliwości konfiguracyjne Jakich błędów unikać? Lektor w menu głosowym to […]
Czytaj więcejCzego nauczy Cię praca w call center?
Co znajdziesz w tym artykule: Opis rozmowy kwalifikacyjnej w call center Podstawowa etykieta biznesowa Czego możesz nauczyć się na szkoleniu? Telefoniczne odgrywanie ról Inne umiejętności, które zdobędziesz, pracując w call […]
Czytaj więcejW jakich branżach warto wdrożyć usługę call center?
Co znajdziesz w tym artykule: W jakich zawodach jest miejsce dla kampanii call center? Czym charakteryzuje się praca konsultanta call center? Coraz większe możliwości pracy zdalnej w domu? Jakie popularne […]
Czytaj więcejCzy warto wprowadzić skrypt rozmowy w call center?
Co znajdziesz w tym artykule: Skrypt rozmów – na czym to polega? Korzyści wynikające z wdrożenia skryptów Jak tworzyć skrypty? Czy skrypt rozmów wystarczy? W biznesie pierwsza rozmowa bywa kluczowa […]
Czytaj więcejJakie są najpopularniejsze techniki sprzedażowe w call center?
Co znajdziesz w tym artykule: Sposoby komunikacji w Call Center Zalety Kampanii Call Center Skuteczne działania sprzedażowe Rola pracowników Call Center Kluczowe techniki sprzedaży Metody sprzedaży z wykorzystaniem telefonu istnieją już […]
Czytaj więcej- « Poprzednie
- 1
- 2
- 3
- 4
- …
- 11
- Następne »