Bez względu na wielkość firmy, każdy klient jest ważny. Żadne przedsiębiorstwo nie chce tracić zainteresowania, zwłaszcza poprzez złą organizację pracy. Między innymi dlatego właśnie telefonia VoIP, a dokładniej rozwiązania, które oferuje, jest tak bardzo popularna.
Sytuacje, w których klient dzwoni do firmy i słyszy tylko sygnał zajętości linii, zdarzają się często. Taki klient, być może spróbuje dodzwonić się jeszcze raz (jeżeli będzie mu bardzo zależało), albo zdecyduje się na telefon do innej, konkurencyjnej firmy. Aby zapobiegać takim właśnie sytuacją, warto zainwestować z telefonię VoIP. Jedną z bardzo ciekawych usług jest np. kolejkowanie połączeń.
Wielu klientów słyszących dźwięk zajętości w telefonie jest zdania, że:
- firma dziś nie pracuje,
- pracownik firmy z powodu dużej ilości pracy odłożył słuchawkę,
- firma nie chce kontaktu telefonicznego z klientami.
Kolejkowanie połączeń – na czym polega?
Zdarzają się dni, kiedy telefony do firmy się urywają. Dzwonią kontrahenci, klienci, którzy korzystają z usług firmy już dawno oraz klienci zupełnie nowi. Każda z tych osób zasługuje na to, aby mogła mieć swobodny kontakt z pracownikiem firmy, aby mogła zasięgnąć potrzebnych informacji. Jednak, przy dużym obciążeniu linii może okazać się to niemożliwe. Jest jednak rozwiązanie: usługa kolejkowania połączeń.
Dzięki kolejkowaniu połączeń osoba dzwoniąca do firmy zostanie poinformowana, które miejsce zajmuje w kolejce do rozmowy z przedstawicielem firmy. To, w jaki sposób zostanie jej przekazana wiadomość jest kwestią indywidualną. Można ustawić powiadomienie o ilości osób oczekujących na połączenie lub o szacowanym czasie, po którym połączenie nastąpi. Dodatkowo, podczas oczekiwania dzwoniący może słuchać muzyki.
Dzięki kolejkowaniu połączeń klient:
- wie, że właścicielom firmy zależy na jego komforcie,
- czuje, że jest dla firmy ważny,
- wie, że zostanie obsłużony,
- wie kiedy będzie mógł porozmawiać z przedstawicielem firmy i ile czasu zajmie mu czekanie.
Takie działanie daje większe szanse na to, że klient się nie rozłączy i nie skorzysta z usług konkurencji, ale cierpliwie poczeka na połączenie.
Usługi dopasowane do potrzeb i bezpłatne wsparcie
Firmy posiadają różne potrzeby. Dla jednych kolejkowanie połączeń będzie usługa nadrzędną, dla innych call center i wszystko co z zim związane, a więc np. raportowanie, a jeszcze dla innych najważniejsze będzie nagrywanie połączeń. Dobre firmy oferujące nowoczesna telefonię VoIP mogą przygotować ofertę dla firmy skrojona pod jej potrzeby. Klient nie musi płacić za usługi, z których nie korzysta! Dodatkowo, nasza firma SPIKON gwarantuje bezpłatne wsparcie oraz pomoc. Przy czym zapewniamy, że obsługa telefonii VoIP nie jest skomplikowana. Łatwy i intuicyjny panel sterowania, możliwość wyłączania oraz włączania usług w dowolnym momencie oraz wysoka ich jakość to gwarancja zadowolenia!
Telefonia VoIP dzięki powszechnemu i taniemu dostępowi do Internetu jest znacznie korzystniejsza niż inne rozwiązania dla firmy. Koniecznie sprawdź ofertę dla swojej firmy!