Dlaczego warto korzystać z telefonii internetowej – telefonia VOIP? - Spikon

Dlaczego warto korzystać z telefonii internetowej – telefonia VOIP?

Telefonia VOIP pozwalana na wykonywanie połączeń z wykorzystaniem Internetu. Dziś, kiedy niemal każdy ma do niego dostęp, nie ponosi się niemal żadnych dodatkowych kosztów – w telefonii internetowej wykorzystuje się to samo okablowanie i ten sam sprzęt. To wszystko sprawia, że VOIP jest rozwiązaniem tańszym i bardzo wygodnym.

Najważniejsze zalety VoIP

Do najważniejszych zalet telefonii internetowej zaliczyć należy bardzo dobrą jakość rozmów internetowych, zupełną niezależność od komputerów, a także oszczędność energii.

Dobra jakość rozmów gwarantowana jest poprzez wysokiej jakości bramkę VoIP. To ona również sprawia, że komputer do rozmów jest zupełnie niepotrzebny. Dzięki temu możemy być niezależni od komputerów stacjonarnych i laptopów – oczywiście, jeżeli tak nam jest wygodniej. Należy bowiem podkreślić, że z telefonii internetowej można korzystać zarówno z telefonów stacjonarnych, jak i telefonów komórkowych, komputerów i laptopów. Telefonia VoIP to również oszczędności: wykorzystuje się te samo okablowanie co do Internetu.

Telefonia VoIP dla firm

Nie tylko dla osób prywatnych VoIP jest dobrym rozwiązaniem. Telefonia VoIP świetnie sprawdza się  w firmach, zwłaszcza kiedy przedsiębiorca potrzebuje centrali telefonicznej, która może być oparta o telefonię VoIP. Dzięki wprowadzeniu takiego rozwiązania, komunikacja z klientami staje się znacznie lepsza i łatwiejsza, poprawia się również szybki przepływ informacji pomiędzy  firmą a kontrahentami, a także pomiędzy samymi pracownikami.

Przede wszystkim firma zyskuje bardzo proste zarzadzanie usługami telekomunikacyjnymi. Nie potrzebna jest specjalistyczna wiedza – panel do zarządzania jest przejrzysty i prosty, a w razie jakichkolwiek problemów, można liczyć na zupełnie bezpłatna pomoc specjalisty.

Kolejną zaleta jest możliwość połączenia wielu opcji realizacji połączeń. Można korzystać z telefonów VoIP, z laptopów i komputerów stacjonarnych, z telefonów komórkowych, a także z telefonów  analogowych.  W firmie nie trzeba wybierać – można zdecydować się na opcje mieszaną: niektórzy z pracowników mogą korzystać z telefonu VoIP, a inny z  komputera stacjonarnego z aplikacja VoIP.

Z pewnością znaczenie ma również  możliwość korzystania ze stacjonarnych numerów telefonicznych z dowolnej strefy numeracyjnej w Polsce. Co to oznacza? Załóżmy, że Twoja firma ma główną siedzibę w Gdańsku. Jednak, obsługujesz również klientów z innych miast – dzięki VoIP możesz korzystać z numerów telefonów pasujących do stref, w których obsługujesz klientów.

Kolejkowanie, to następna zaleta telefonii VoIP z centrala wirtualną. Dzięki kolejkowaniu eliminuje się sygnał zajętości, a sprawia, że nie tracisz klientów zainteresowanych Twoimi usługami.

Wiele funkcjonalności? Tak! Telefonia internetowa daje takie możliwości jak: fax internetowy, telekonferencje, nagrywanie rozmów.

Korzystanie z telefonii  internetowej (telefonia VOIP) przynosi wiele korzyści. Decydując się na Spikon, zyskujesz m.in.:

  • Konkurencyjne ceny – można znacznie zmniejszyć koszt rozmów telefonicznych, zarówno koszt połączeń krajowych jak i zagranicznych.
  • Możliwość wyboru numeru telefonu – można wybrać numer telefonu z dowolnej strefy numeracyjnej. Dla wielu klientów to bardzo ważne!
  • Darmowe rozmowy wewnątrz sieci – jeżeli prowadzisz rozmowę z kimś, kto również należy do SPIKON, nie płacisz za to!
  • Jakość rozmów HD.
  • Pomoc techniczną – jeżeli masz jakiekolwiek problemy, możesz liczyć na ich szybkie rozwiązanie. Pomoc techniczna jest szybka i co ważne – bezpłatna.
  • Proste zarządzanie – panel klienta jest bardzo przejrzysty i intuicyjny. Dlatego, klienci nie mają żadnych problemów z zarządzaniem swoimi usługami.

Decydując się na korzystanie z telefonii komórkowej (telefonia VOIP), możesz liczyć jeszcze na szereg dodatkowych usług i udogodnień, m.in. bezpłatny pierwszy okres rozliczeniowy, kontrolowanie wydatków, możliwość korzystania z rozmów gdziekolwiek jesteś (potrzebujesz tylko połączenia z Internetem). VOIP naprawdę się opłaca!

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: hello@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

© 2021 Spikon. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zaprojektowane przez: SIGMA

Przewiń do góry Skip to content