VOIP W SKLEPIE INTERNETOWYM

Sklep internetowy z punktu widzenia osoby dokonującej zakupu może wydawać się biznesem dość prostym do zbudowania i prowadzenia. Otóż nic bardziej mylnego. Cały proces sprzedaży, kontaktu z klientem, polityka związana ze zwrotami itp. to niezwykle skomplikowane działania, w których łatwo się zgubić, a co gorsza utracić kontakt z klientem na poziomie, jaki sobie zakładaliśmy.
I tu z pomocą również może przyjść technologia VoIP.



W pierwszej kolejności VoIP to przede wszystkim optymalizacja kosztów. Dla każdego biznesu jest to rzecz niezmiernie ważna, a przy dużej ilości połączeń można tu wiele zaoszczędzić. Po drugie, nasz telefon stacjonarny możemy zabrać w każde miejsce, a podłączenie do sieci (czy to sieci domowej czy w telefonie komórkowym) pozwoli cieszyć się nam pełną mobilnością.

Jeżeli Twój sklep jest naprawdę duży, to możesz również wprowadzić podział na działy lub specjalizacje, co zapewni lepszy i bezpośredni kontakt Twojego klienta z kompetentną osobą w odpowiednim dziale np. reklamacji, wsparcia, czy jednym z działów produktowych. Tu również przydadzą się dodatkowe usługi takie jak złoty numer telefonu, kolejka połączeń czy nagrywanie rozmów.

W przypadku sklepów internetowych oraz innych firm handlowych zauważamy coraz większe zainteresowanie rozwiązaniami z zakresu telefonii IP, szczególnie w sektorze mikro i małych przedsiębiorstw oraz start-upów, które dążą do podtrzymania niskich kosztów i wysokiej elastyczności w podejmowaniu zobowiązań.

Przewiń do góry Skip to content