Telefonia VoIP dla biznesu - Telefonia dla firm - Spikon

VoIP dla firm – usługi wspierające prowadzenie biznesu cz.1

Cz. 1: Kolejkowanie połączeń

TTelefonia VoIP dla firm? To nowoczesna technologia oferująca coraz więcej możliwości, które są gwarancją efektywnego prowadzenia biznesu. Wirtualna centrala telefoniczna w firmie zapewnia szereg usług dodatkowych, wśród których nie brakuje tak zwanego kolejkowania połączeń czy ich nagrywania. Połączenie obu tych możliwości ułatwia pozyskiwanie nowych klientów oraz wpływa na poprawę bezpieczeństwa danych w biznesie.

VoIP dla biznesu a kolejkowanie połączeń

VoIP dla biznesu jest technologią dającą przedsiębiorcy mnóstwo korzyści, także dzięki możliwości wyboru usług, które zapewnią efektywne prowadzenie biznesu w każdym miejscu i czasie. Jako właściciel firmy płacisz tylko za te usługi, które w danym momencie są najpotrzebniejsze, co sprawia, że telefonia dla firm jest wszechstronna, uniwersalna i możliwa do spersonalizowania.

Kolejkowanie połączeń jest tą usługą, dzięki której łatwiej utrzymasz kontakty ze swoimi klientami i kontrahentami. Działa na zasadzie komunikatów informacyjnych, które podają rozmówcy jego miejsce w kolejce do połączenia lub też orientacyjny czas, po którym konsultant firmy będzie mógł z nim porozmawiać. By ten czas umilić, możliwe jest podłączenie wstawki muzycznej do odsłuchania w trakcie oczekiwania na połączenie.

Telefonia dla firm wykorzystująca kolejkowanie bardzo ułatwia utrzymywanie relacji z klientami, wpływa do tego na sposób postrzegania przedsiębiorstwa. Klient dzwoniący do firmy nie usłyszy dźwięku zajętej linii, ale uprzejme powitanie oraz informację o miejscu w kolejce do połączenia czy też czasie, jaki rozmówca musi odczekać. Treść komunikatu pozostaje oczywiście indywidualną kwestią. Może to być zarówno wspomniana informacja o czasie oczekiwania, jak i prosty komunikat, w którym klient proszony jest o cierpliwość, a czas oczekiwania umila muzyka. W tym czasie połączenie będzie automatycznie przekierowywane do odpowiednich osób lub też trafi do kolejki, jeżeli wszyscy pracownicy upoważnieni do rozmów z klientami są zajęci.

Korzyści wynikające z wykorzystania VoIP dla biznesu i kolejkowania połączeń

VoIP dla biznesu, wraz z usługą kolejkowania połączeń zapewnia szereg korzyści zarówno na poziomie sprzedaży, jak i na poziomie wizerunku firmy. Wystarczy przeanalizować kilka przykładów efektów, jakie daje centrala VoIP z taką funkcją.

  1. Kolejkowanie zapewnia więcej odebranych połączeń. Każdy właściciel firmy dąży do tego, by kontakt z jego firmą był jak najbardziej uproszczony. Dzięki temu zdobywa on nowych klientów. Nawet, jeżeli na 20 odebranych połączeń tylko jeden z potencjalnych rozmówców zdecyduje się na skorzystanie z oferty, można mówić o sukcesie sprzedażowym. By jednak do tego doszło, klient musi mieć możliwość dodzwonienia się do firmy. Jeśli jest zmotywowany, po usłyszeniu sygnału zajętości, spróbuje zadzwonić jeszcze raz. Czy jednak podejmie kolejną próbę, jeśli ponownie nie zostanie połączony? To już mało prawdopodobne. Usługa kolejkowania pozwala zatrzymać klientów na linii i pozwala na odbieranie znacznie większej liczby połączeń.
  2. Zwiększenie sprzedaży – mając możliwość odbierania większej liczby połączeń zwiększa szansę na sprzedaż usługi lub produktu. Firma, która korzysta z kolejkowania połączeń może tym samym liczyć na znacznie większe przychody.
  3. Zrozumienie ze strony Klienta. Klienci zazwyczaj są wyrozumiali – jeśli jednak telefon nie jest odbierany lub klient ciągle słyszy zajęty sygnał – irytuje się. Dzięki usłudze kolejkowania otrzymuje jasny komunikat, że w możliwie najkrótszym czasie jego rozmowa będzie przeprowadzona.
  4. Poprawa wizerunku firmy w oczach klienta. Dlaczego klient może dobrze pomyśleć o firmie, kiedy słyszy w słuchawce telefonu, że przed nim jeszcze 4 minuty oczekiwania lub, że jest piąty w kolejce do rozmowy? Ponieważ ma poczucie, że zadzwonił do firmy, która cieszy się zainteresowaniem wielu klientów. W ten sposób nie tylko może poczuć się częścią tej grupy konsumentów, ale też doceni fakt, że Twoje przedsiębiorstwo jest aż tak znane.
spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: hello@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

© 2021 Spikon. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zaprojektowane przez: SIGMA

Przewiń do góry Skip to content