Wirtualny numer telefonu VoIP - Spikon

Numer VoIP

1 zł

netto miesięcznie

Wirtualny numer telefonu

jest jednym z bardziej podstawowych elementów platformy Spikon

Numer telefonu

W Spikon możesz bez trudu uzyskać numer VoIP, który będzie aktywny i gotowy do działania natychmiast po rejestracji. Staje się dostępny dla każdego dzwoniącego z Polski i ze świata. Ty, jako właściciel czy użytkownik, możesz za jego pomocą wykonywać połączenia telefoniczne każdego rodzaju – czyli na numery stacjonarne i komórkowe.

Korzyści

Odbieranie połączeń

Odbieranie połączeń z dowolnej sieci telekomunikacyjnej z Polski i ze świata.

Wykonywanie połączeń

Wykonywanie połączeń na dowolny numer telefonu w Polsce i na świecie.

Swobodne zarządzanie

Dodawania, kasowania, edytowania ustawień dotyczących numeru można dokonać w dowolnym momencie.

Wiele numerów

Do konta Spikon można przypisać nieograniczoną liczbę numerów.

Korzyści

Odbieranie połączeń

Odbieranie połączeń z dowolnej sieci telekomunikacyjnej z Polski i ze świata.

Wiele numerów

Do konta Spikon można przypisać nieograniczoną liczbę numerów.

Wykonywanie połączeń

Wykonywanie połączeń na dowolny numer telefonu w Polsce i na świecie.

Swobodne zarządzanie

Dodawanie, kasowanie, edytowanie ustawień dotyczących numeru.

Funkcjonalności

Aktualizacje

Bieżące informacje o aktualizacjach.

Lista kont telefonicznych

Oraz ich statusy

Bezpośrednie i stałe połączenie

z platformą Spikon

Funkcjonalności

Aktualizacje

Bieżące informacje o aktualizacjach.

Lista kont telefonicznych

Oraz ich statusy

Bezpośrednie i stałe połączenie

z platformą Spikon

Jak działa wirtualny numer telefonu?

Skrót VoIP pochodzi od Voice over Internet Protocol, co w wolnym tłumaczeniu oznacza nic innego, jak „głos przekazywany kanałem internetowym”. To określenie doskonale definiuje usługę VoIP, traktowaną jako wirtualny numer telefonu. Decydując się na korzystanie z takiej opcji komunikacji nie potrzebujesz fizycznej karty SIM czy naziemnych nadajników wykorzystywanych w przypadku klasycznych połączeń stacjonarnych. Twój numer istnieje w przestrzeni wirtualnej, zachowując dokładnie te same możliwości, co tradycyjny.

Numer VoIP jest alternatywą dla standardowo rozumianych numerów telefonów stacjonarnych. To bardzo wygodny sposób na to, by telekomunikację w firmie przenieść na wyższy poziom przy jednoczesnym ograniczeniu wydatków. Jak zatem działa taka usługa?

W odróżnieniu od łączenia telefonicznego poprzez wspomniane nadajniki naziemne, VoIP wykorzystuje tylko łącze internetowe. Im szybsze i stabilniejsze ono będzie, tym połączenia telefoniczne realizowane będą na wyższym poziomie. Wykorzystanie odpowiedniego systemu centrali pozwala przy tym na bardzo drobiazgowe monitorowanie statusu rozmów, czasu ich trwania, a także ułatwia wydajne przekazywanie połączeń, oddzwanianie i zapisywanie rozmów.

Jakie korzyści daje wirtualny numer telefonu?

Wirtualny numer telefonu, który możesz wykupić w Spikon, może Twojej firmie zapewnić sporo korzyści. Uwagę warto zwrócić przede wszystkim na znaczne ograniczenie kosztów wynikających z zastąpienia nim stacjonarnego, typowego numeru. W przypadku VoIP płacisz bowiem tylko za wykonane połączenia – zazwyczaj to koszt zaledwie kilku groszy, bez względu na to, czy są to rozmowy krajowe, czy też zagraniczne. Nie obowiązują Cię abonamenty, którym towarzyszy również szereg opłat dodatkowych. To sprawia, że nawet w przypadku kilku lub więcej wirtualnych numerów używanych w firmie możesz znacznie ograniczyć wydatki na ten cel.

Wykorzystanie VoIP to również duża oszczędność związana z zakupem czy utrzymaniem sprzętu telekomunikacyjnego. Połączenia mogą być wykonywane z aparatów stacjonarnych, telefonów komórkowych czy nawet w ramach aplikacji na smartfony. Rozwiązanie to możesz zatem wprowadzić do swojej firmy bez konieczności przystosowania już istniejących stanowisk pracy do nowego kanału komunikacji.

Dużą zaletą wykorzystywania VoIP jest również możliwość przyjmowania na jeden numer wirtualny kilku połączeń jednocześnie, z możliwością przełączania się pomiędzy rozmówcami. Stacjonarny numer opierający się na tradycyjnej linii operatorskiej takiej możliwości nie daje. Do tego numery VoIP podłączone do wirtualnej centrali mogą zostać przystosowane do przesyłania wiadomości SMS.

VoIP tylko w Spikon!

Dlaczego warto wybrać naszą ofertę usługi VoIP? Ponieważ Spikon, jako Twój operator, zapewni Ci obsługę bez zbędnych kosztów i z możliwością dostosowania warunków do oczekiwań. W naszej bazie znajdziesz wirtualne numery przyporządkowane do wszystkich obecnie stosowanych w Polsce stref numeracyjnych, co pozwala na przypisanie Ci wirtualnego numeru bez względu na Twoją lokalizację.

Spikon zapewni Tobie również przeniesienie numeru, który Twoi klienci znają od lat – nie będzie konieczne informowanie użytkowników o zmianach, przedrukowywanie wizytówek czy aktualizowanie danych kontaktowych na firmowej stronie internetowej.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • UKE: 10784

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

© 2017 Spikon. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zaprojektowane przez: SIGMA

Przewiń do góry Skip to content