Telefoniczny small talk - Spikon

Telefoniczny small talk

Czas masowego wysyłania kartek ze świątecznymi życzeniami uważamy za otwarty. 

Czy także w Waszej firmie planujecie masowy kolportaż? Uwierzcie nam: nie warto, a przynajmniej nie do wszystkich.
Większość właścicieli firm nie potrafi wymienić nazw osób lub innych podmiotów, od których dostali kartki. Stąd pytanie, czy warto być jednym z tysiąca?

O wiele lepszym pomysłem będzie telefon do naszych klientów, a przynajmniej do tych na których najbardziej nam zależy. 

Sam telefon z życzeniami jest doskonałą okazją do zapytania o zadowolenie ze współpracy, o plany na jej rozwój itd.

Oczywiście, jak to czasami bywa, zanim przejdziemy do konkretów, trzeba porozmawiać na tematy mniej zobowiązujące, także przy okazji składania życzeń świątecznych.
Jakich tematów nie warto poruszyć, a jakich wręcz unikać w telefonicznym small talku?


Na uniknięcie krępującej ciszy polecamy:

•wakacje
•plany wyjazdowe
•muzyka
•koncerty
•festiwale
•filmy, teatr, opera, wystawa, książka
•wino
•kulinaria, kuchnia

Tematy zabronione to:
•zdrowie
•ceny
•zarobki
•rozmowa o osobach trzecich

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: hello@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

© 2021 Spikon. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zaprojektowane przez: SIGMA

Przewiń do góry Skip to content