Numer dostępowy w SPIKON

Numer dostępowy umożliwia obsługę połączeń z tradycyjnego telefonu stacjonarnego lub komórkowego. Po połączeniu na numer dostępowy należy podać numer telefonu osoby docelowej.

Aktywacja usługi
1. Po zalogowaniu się do Panelu Klienta należy w menu wybrać „Ustawienia i dodatki” następnie kliknąć na pozycję „Numer dostępowy” oraz kliknąć na „Włącz usługę”

2. W celu automatycznej weryfikacji numeru, należy wprowadzić numery telefonów do listy „Numery zaufane”

3. W przypadku połączenia z numeru który nie znajduje się na liście, zostaniemy poproszeni o podanie „Identyfikatora” oraz „Pinu” wyświetlonego na aktywnej stronie („Numer dostępowy”)

Korzystanie z usługi
Opcja 1 : Wykonujemy połączenie na numer 122 100 222 i po zapowiedzi głosowej wprowadzamy numer telefonu dodając na końcu znak „#”.

Opcja 2 : Wykonujemy połączenie na numer : 122100222pNUMER_DOCELOWY# (gdzie NUMER_DOCELOWY to numer telefonu osoby docelowej)

Przewiń do góry Skip to content