Numer dostępowy w SPIKON

Numer dostępowy umożliwia obsługę połączeń z tradycyjnego telefonu stacjonarnego lub komórkowego.
Po połączeniu na numer dostępowy należy podać numer telefonu osoby docelowej.

Aktywacja usługi
1. Po zalogowaniu się do Panelu Klienta należy w menu wybrać “Ustawienia i dodatki” następnie kliknąć na pozycję “Numer dostępowy” oraz kliknąć na “Włącz usługę”.

2. W celu automatycznej weryfikacji numeru, należy wprowadzić numery telefonów do listy “Numery zaufane”

3. W przypadku połączenia z numeru który nie znajduje się na liście, zostaniemy poproszeni o podanie “Identyfikatora” oraz “Pinu” wyświetlonego na aktywnej stronie (“Numer dostępowy”)

Korzystanie z usługi
Opcja 1 : Wykonujemy połączenie na numer 122 100 222 i po zapowiedzi głosowej wprowadzamy numer telefonu dodając na końcu znak “#”.

Opcja 2 : Wykonujemy połączenie na numer : 122100222pNUMER_DOCELOWY# (gdzie NUMER_DOCELOWY to numer telefonu osoby docelowej)

Przewiń do góry Skip to content