Numer dostępowy w SPIKON - Spikon

Numer dostępowy w SPIKON

Numer dostępowy umożliwia obsługę połączeń z tradycyjnego telefonu stacjonarnego lub komórkowego. Po połączeniu na numer dostępowy należy podać numer telefonu osoby docelowej.

Aktywacja usługi
1. Po zalogowaniu się do Panelu Klienta należy w menu wybrać „Ustawienia i dodatki” następnie kliknąć na pozycję „Numer dostępowy” oraz kliknąć na „Włącz usługę”

2. W celu automatycznej weryfikacji numeru, należy wprowadzić numery telefonów do listy „Numery zaufane”

3. W przypadku połączenia z numeru który nie znajduje się na liście, zostaniemy poproszeni o podanie „Identyfikatora” oraz „Pinu” wyświetlonego na aktywnej stronie („Numer dostępowy”)

Korzystanie z usługi
Opcja 1 : Wykonujemy połączenie na numer 122 100 222 i po zapowiedzi głosowej wprowadzamy numer telefonu dodając na końcu znak „#”.

Opcja 2 : Wykonujemy połączenie na numer : 122100222pNUMER_DOCELOWY# (gdzie NUMER_DOCELOWY to numer telefonu osoby docelowej)

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: hello@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

© 2021 Spikon. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zaprojektowane przez: SIGMA

Przewiń do góry Skip to content