Instrukcje - Spikon

Instrukcje

Telefony VoIP

  • Yealink SIP-T20P
  • Siemens Gigaset A510/A610IP
  • Linksys SPA921
  • Panasonic KX-TGP500
  • Grandstream Wave iOS

Inne

  • Cisco SPA112
  • Asterisk
  • (Autoprovision) Yealink SIP-T20P
  • Linksys PAP2T

Programy i aplikacje

  • (Win) Zoiper Free 2.42
  • (Win) Zoiper Biz 2.41
  • (Win) Zoiper 3.x
  • (Win) X-Lite 4.x
  • (Win) X-Lite 3.x
  • (Win) PhonerLite 2.x
  • (Android) Zoiper
  • (Android) CSipSimple
  • (iOS) Zoiper

Panel użytkownika Spikon

  • Nagrywanie połączeń
  • Drzewo zapowiedzi głosowych
  • Telekonferencja
  • Call Center
  • Kolejka oczekujących
  • Dialer
  • Panel użytkownika Spikon
spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: hello@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

© 2021 Spikon. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zaprojektowane przez: SIGMA

Przewiń do góry Skip to content