Centrala IP PBX - Centralka VoIP - czym jest i jakie są jej największe zalety? - Spikon

Centrala IP – czym jest i jakie są jej największe zalety?

Nie da się ukryć, że centrala IP wprowadziła niemałą rewolucje, jeżeli chodzi o komunikację w firmach. Kiedyś nie tylko zewnętrzne połączenia, ale też i te wewnątrz firmy, bywały źródłem bardzo wysokich kosztów, a to sprawiało, że szczególnie te mniejsze firmy nie mogły sobie na to pozwolić. Wirtualna centrala ora telefony VoIP umożliwiły zatem dokonać optymalizacji kosztów i usprawnić telekomunikację.

Czym jest Centrala IP?

Centrala IP PBX to po prostu telefon przez Internet. Rozwiązanie to łączy klasyczną technologię, z tą zaawansowaną, czyli telefonię z serwerami. Podłączenie zachodzi między telefonami a siecią IP, co pozwala dokonywać rozmów poprzez Internet. Konieczne jest tutaj zainwestowanie w telefony VoIP, które oferują nam wiele dodatkowych rozwiązań – m.in. przekierowanie rozmów  i ich nagrywanie. Wpływa to znacznie na wygodę i skuteczność owej technologii.

Nie tak dawno, posiadanie centrali PBX było domeną większych korporacji, gdyż wiązało się to z wysokimi kosztami za Internet w naszym kraju. Na szczęście, wraz z pojawieniem się tanich i szybkich łączy, technologia ta stała niema ogólnodostępną i niezwykle pożądaną. Podczas korzystania z niej, możemy pozwolić sobie na rezygnację z telefonii komórkowej, co znacząco zminimalizuje koszty telekomunikacyjne w przedsiębiorstwie.

Najważniejsze zalety

Redukcja kosztów

Telefon przez Internet sprawia, że możemy sporo zaoszczędzić, jednak nie chodzi tylko oto, że to mniej kosztowna opcja niż wybór operatora i opłacanie wysokiego miesięcznego abonamentu. Chociaż to ważna zaleta, minimalizacja kosztów bierze się także z innych źródeł:

– brak dodatkowych opłat, dotyczących późniejszej rozbudowy sieci telefonicznej,

– brak kosztów, które związane są z serwisową obsługą,

– brak kosztów dotyczących utrzymania telefonicznych łączy cyfrowych,

– brak potrzeby kupna serwerów dodatkowych – centrala IP PBX nie wymaga żadnej specjalistycznej konfiguracji.

Komfort i możliwości dodatkowe

Pracownicy będą mogli sprawnie przekierowywać rozmowy, nagrywać je oraz dodawać nowe, wewnętrzne numery i wiele więcej. Fakty są takie, że telefon przez Internet daje nam sporą ilość ciekawych rozwiązań, a te mogą wydatnie poprawić komfort pracy, a jednocześnie ją usprawnić.

Bezpieczeństwo

Dzięki centrali VoIP, zyskujemy pełną kontrolę nad procesami telekomunikacyjnymi w firmie, ale również długą listę zabezpieczeń, które zaoferuje nam usługodawca. Kompletnie znika zatem zmartwienie o to, że ktokolwiek włamie się do naszej sieci.

Indywidualne dostosowanie

Wybierając nowoczesny system call center, uda się go dostosować do dosłownie każdej firmy, bez względu na liczbę pracowników. Nawet w przypadku intensywnego rozwoju działalności i ich przybywania, centrala IP będzie mogła być elastycznie modyfikowana. Jest to zatem rozwiązanie, z którego warto skorzystać. Będąc przedsiębiorcą, potrzebującym doskonałego systemu telekomunikacji, koniecznie dowiedzmy się więcej o wspomnianej technologii.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: hello@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

© 2021 Spikon. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zaprojektowane przez: SIGMA

Przewiń do góry Skip to content