W wielu firmach niezbędne jest zadbanie o efektywną oraz niedrogą komunikację wewnętrzną i zewnętrzną. Jeżeli chcesz skorzystać z najefektywniejszego rozwiązania, doskonałym rozwiązaniem będzie technologia VOIP i centrala IP, która zapewni Ci nie tylko możliwość wykonywania połączeń przez Internet, ale również pozwoli na skorzystanie z wielu niezwykle przydatnych funkcji. Sprawdźmy, dlaczego centrala VOIP to hit 2019 roku!
Centrala IP, czyli telekomunikacja XXI wieku
Centrala IP to sposób na efektywniejszą i tańszą komunikację wewnętrzną oraz zewnętrzną w firmie – przede wszystkim ze względu na to, że połączenia jakie wykonujesz i odbierasz, odbywają się za pośrednictwem łącza internetowego. To jednak nie wszystko! Najchętniej wybieranym obecnie rozwiązaniem, oferowanym również przez SPIKON, jest wirtualna centrala telefoniczna, która działa w oparciu o serwery, zarządzane przez operatora. Co to oznacza w praktyce? To, że nie musisz tworzyć własnej serwerowni, instalować sprzętu i zmagać się z kilometrami kabli – jedyny sprzęt, jaki posiadasz w swojej firmie to telefony VOIP. To znaczna oszczędność czasu, miejsca i oczywiście pieniędzy.
To jednak wciąż nie wszystko – centrala VOIP zapewni Ci również lepszą jakość połączeń, niż tradycyjne, analogowe rozwiązania oraz umożliwi skorzystanie z ogromnej liczby funkcji, które znacznie usprawnią codzienne działania w Twojej firmie. Jakie to usługi?
Centrala IP PBX, czyli szeroki zakres usług dla Twojej firmy
Wirtualna centrala telefoniczna zapewni Ci wiele dodatkowych możliwości, które znacznie usprawnią komunikację w firmie, a także będą bardzo przydatne w zakresie obsługi klienta. Do tych najważniejszych usług, zaliczamy:
- konta telefoniczne z publicznymi numerami, które wyposażone są w szereg funkcjonalności: pocztę głosową, przekierowanie połączeń czy billingi online,
- wirtualne faksy, które pozwalają na wysyłanie i odbieranie faksów za pośrednictwem strony internetowej,
- kolejkowanie połączeń, dzięki któremu możliwa będzie efektywniejsza obsługa wielu połączeń jednocześnie,
- nagrywanie połączeń, a także ich bezproblemowe wyszukiwanie i odsłuchiwanie za pomocą specjalnego panelu,
- dialer telefoniczny, który pozwala na automatyczne zestawianie połączeń od klientów,
- konferencje głosowe, dzięki którym możliwe będzie prowadzenie rozmów przez kilka osób jednocześnie,
- menu IVR, umożliwiające wybranie przez klienta pożądanej opcji poprzez wciśnięcie klawisza numerycznego,
- specjalny system call center, usprawniający funkcjonowanie firmy i wiele innych.
Tak duża liczba funkcji i rozwiązań, z których możesz skorzystać, pozwoli Ci stworzyć sprawnie funkcjonujący zespół pracowników i zapewni im doskonałą komunikację – wewnętrzną oraz zewnętrzną. Dzięki temu łatwiej osiągniesz swoje cele biznesowe. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak działa centrala PBX i jaki jest pełen zakres jej funkcji, sprawdź system oferowany przez SPIKON – w tym miejscu!