Blog
System alertów SMS polski operator VoIP: Nowa era powiadomień firmowych
Wprowadzenie powiadomień SMS dla firm przez polskich operatorów VoIP Polski rynek VoIP dynamicznie się rozwija, a wprowadzenie powiadomień SMS dla firm przez polskich operatorów VoIP jest krokiem milowym w zapewnieniu […]
Czytaj więcejWysyłanie SMS przez web: polski operator VoIP i jego możliwości technologiczne korzystania z funkcji SMS
Wysyłanie SMS przez Web polski operator VoIP W obecnych czasach usługi VoIP (Voice over Internet Protocol) nie ograniczają się jedynie do klasycznych połączeń głosowych. Coraz więcej operatorów VoIP, w tym […]
Czytaj więcejIntegracja usług portalu SMS z polskim operatorem VoIP: zastosowanie wirtualnej centrali
Zastosowanie wirtualnej centrali w polskim operatorze VoIP Wirtualna centrala telefoniczna oferowana przez polskich operatorów VoIP to nowoczesne i efektywne narzędzie, które wyróżnia się na tle tradycyjnych rozwiązań telekomunikacyjnych. Dzięki wirtualnej […]
Czytaj więcejAutomatyczne usługi SMS w kampaniach marketingowych polskiego operatora VoIP
Kampanie SMS jako skuteczne narzędzie marketingowe dla polskiego operatora VoIP Kampanie SMS stają się coraz bardziej popularnym narzędziem marketingowym, zwłaszcza dla polskich operatorów VoIP. Dzięki automatycznym usługom SMS, polski operator […]
Czytaj więcejNarzędzia integracji SMS u polskiego operatora VoIP i ich zastosowanie w biznesie
Inwestycja w SIP Trunk to również korzyści finansowe. Szacuje się, że przedsiębiorstwa mogą zaoszczędzić nawet do 50% na kosztach połączeń dzięki optymalnemu wykorzystaniu infrastruktury internetowej. Współcześnie telefony VoIP oferują połączenia […]
Czytaj więcejCRM dla windykacji
Przy dużej liczbie klientów oraz zawieranych z nimi umów proces windykacji należności wymaga skrupulatnie prowadzonej dokumentacji. Ręczne, wręcz analogowe prowadzenie rejestru nie jest ani wydajne, ani wygodne. Oferowany przez nas […]
Czytaj więcejPołączenia VoIP — wszystko, co musisz o nich wiedzieć
Jak działają połączenia VoIP (Voice over Internet Protocol)? Są one w prosty sposób realizowane przez sieć Internet, co pozwala na całkowite wyeliminowanie konieczności tworzenia odrębnej, dodatkowej infrastruktury telekomunikacyjnej. Jedyne, czego […]
Czytaj więcejCall center — kompendium wiedzy na temat telefonicznej obsługi klienta
Co znajdziesz w tym artykule: Call center, czyli królestwo nieprzerwanych telefonów Na czym polega idea call center? Czym są dane osobowe i jakie znaczenie mają w call center? Czego uczy […]
Czytaj więcejVoIP operator
Co znajdziesz w tym artykule: VoIP operator – co warto wiedzieć? Operator telekomunikacyjny – co warto wiedzieć? Telefonia VoIP Jak zostać operatorem VoIP VoIP operator – co warto wiedzieć? Ilu […]
Czytaj więcej- « Poprzednie
- 1
- …
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- …
- 22
- Następne »