Pozycja firmy Spikon na rynku rośnie z dnia na dzień. Nasz dział rozwoju nie spoczywa na laurach. Idąc z duchem czasu i wymaganiami stawianymi przez klientów wprowadzamy coraz bardziej nowatorskie rozwiązania. Od momentu naszego pojawienia się w sektorze VoIP doszło do szeregu różnych uaktualnień. Począwszy od tych drobnych, kosmetycznych po zupełnie nowe bardzo ciekawe funkcjonalności.
Każdy klient chciałby żeby rozwiązanie, z którego korzysta spełniało jak najwięcej warunków, które założył podczas projektowania infrastruktury telekomunikacyjnej w swojej firmie. Dokładamy wszelkich starań by nie dość, że nasze usługi w pełni pokryją się z założeniami klienta to dodatkowo żeby otrzymał coś ekstra, znacznie ułatwiającego pracę i sprawiającego, iż stanie się ona przyjemniejsza. Nasze doświadczenie w programowaniu central telefonicznych z sukcesem wdrożonych dla dużych korporacji pozwala na ocenę zapotrzebowania i dopasowanie rozwiązania 'szytego na miarę’.
Do nowości, które dla Państwa przygotowaliśmy należą:
Wymuszenie prezentacji numeru
Dajemy Państwu usługi SIP Trunk oraz Call Center wzbogacone o specjalną funkcję dopasowanej prezentacji numeru. Rozwiązanie znacząco zwiększa dotarcie do klienta.
Gdy posiadamy w naszej puli np. numer z warszawskiej strefy (22) a nasz klient pochodzi z Warszawy możemy połączyć się z nim prezentując się jego lokalną strefą numeracyjną. Wystarczy nawiązać połączenie wybierając NUMER KLIENTA * KOD STREFY NUMERACYJNEJ (np 223334455*22).
API
API – „Application Programming Interface” czyli „Interfejs Programowania Aplikacji” to „okno” umożliwiające zewnętrznym systemom czy aplikacjom zdalne łączenie się z platformą SPIKON i wykonywanie czynności takich jak:
Pobieranie danych: listy połączeń, nagrania rozmów czy stan konta
Zarządzanie „treściami zmiennymi”, czyli np. książkami telefonicznymi (dodawanie, kasowanie)
Wykonywanie akcji: zestawienie połączeń między kontem telefonicznym i numerem zewnętrznym
Autokonfiguracja
Celem automatycznej konfiguracji jest ułatwienie procesu zmian na zainstalowanych przystawkach. Nie musimy zagłębiać się w szczegółowe dane wymagane do rejestracji urządzenia w Spikonie, pola te zostaną uzupełnione automatycznie podczas Auto-provisioningu. Z poziomu panelu administratora zyskujemy możliwość modyfikacji ustawień aparatów telefonicznych znajdujących się nawet po drugiej stronie kuli ziemskiej.
Kolejka oczekujących z możliwością dodania numeru zewnętrznego
Kolejka oczekujących jest rozwiązaniem, które z powodzeniem może zostać wykorzystane do najróżniejszych zastosowań.
Osoba, która dzwoni na numer kolejki trafia do kilku kont, które są do niej przypisane. Dodatkowo połączenie może zostać przekazane do każdej zarejestrowanej osoby jednocześnie bądź losowo w wybranym przez nas odstępie czasu. Teraz możemy również dodać do kolejki numer zewnętrzny stacjonarny bądź komórkowy. Dla wygody wprowadzono również możliwość zmiany prezentacji numeru przychodzącego jako numer kolejki lub numer naszego rozmówcy.
Drzewo zapowiedzi głosowych (IVR) z możliwością wyboru zdarzenia
Często nie chcemy by nasz klient czekał zbyt długo na połączenie w trosce o jego wygodę a nawet z obawy przed jego potencjalną utratą. W Spikonie możemy zdefiniować czas, jaki osoba dzwoniąca będzie oczekiwała na połączenie. Po przekroczeniu ustalonego limitu możemy dodać zdarzenia, które zostaną wykonane. Może to być dla przykładu przekierowanie połączenia na numer telefonu komórkowego, do innej kampanii, rozłączenie lub odtworzenie stosownego komunikatu.
Pobieranie nagrań z wybranego zakresu
W Spikonie możemy pobrać więcej niż jedno nagranie za jednym razem. Wystarczy zaznaczyć opcję 'Dołącz plik z nagraniami’ podczas generowania listy połączeń aby stworzyć archiwum *.zip zawierające pliki *.wav z zarejestrowanymi rozmowami.
Książki telefoniczne
Ciężko jest wyobrazić sobie telefon, który nie posiada książki telefonicznej. Spikon daje do Państwa dyspozycji rozbudowaną listę kontaktów z możliwością importu oraz eksportu, współpracującą z funkcją autokonfiguracji.
Zaznaczamy, że to nie koniec nowości, które dla Państwa przygotowaliśmy. Dział deweloperski na bieżąco śledzi zapotrzebowanie rynku telefonii internetowej tworząc kolejne rozwiązania.