„Wspaniała Czwórka” Spikona

Wiele firm może obejść się bez strony internetowej, bez biura czy nawet księgowej, ale praktycznie nikt prowadzący własny biznes nie obędzie się bez telefonu. W obecnych czasach sam telefon to jednak za mało.

Pewnie nie będziesz zaskoczony, tym co za chwilę przeczytasz, ale to właśnie technologia VoIP daje największe możliwości rozszerzenia narzędzi Twojego telefonu, jakie mogą przydać się w Twojej firmie w cenie, której nigdzie indziej nie znajdziesz. Aby przybliżyć Ci efekty jakie możesz osiągnąć wykorzystując telefonię IP chcielibyśmy przedstawić listę części z usług VoIP mogących pozytywnie wpłynąć na zbudowanie solidnego wizerunku oraz uwierzytelnienie Twojej firmy wśród obecnych, jak i przyszłych klientów.

Złoty numer telefonu

Sam numer to za mało. Jeżeli chcesz, aby kontakt do Ciebie był łatwy do zapamiętania warto zaopatrzyć się w złoty numer telefonu. Dzięki prostemu ciągowi liczb odbiorca np. reklamy, natychmiast zapamięta kontakt do danej firmy. Co więcej będzie go mógł powtórzyć z pamięci kolejnym osobom, co wesprze proces rekomendacyjny przez tzw. pocztę pantoflową.

Nagrywanie połączeń

W świecie wzmożonej komunikacji, kruczków prawnych oraz setek spraw, które po prostu załatwiamy każdego dnia przez telefon, łatwo coś przeoczyć lub o czymś zapomnieć. Istnieje również częsta potrzeba weryfikacji poczynionych ustaleń lub ich powtórzenia. Pomocne jest tu nagrywanie rozmów za pomocą platformy VoIP. Usługa ta pozwala na automatyczne nagrywanie połączeń każdego z kont telefonicznych. Nagrywanie można włączyć i wyłączyć w dowolnej chwili za pomocą panelu zarządzania. Nagrania mogą być przechowywane bezpośrednio w platformie lub na zewnętrznym serwerze FTP – decyzja należy do Ciebie. Pamiętaj jednak, że w przypadku przechowywania bazy na swoim serwerze pojawia się obowiązek zarejestrowania takiej bazy w GIODO. Więcej na ten temat pisaliśmy tutaj.

Telekonferencja

Realizacje projektów na duże odległości to dzisiaj standard. Twój grafik pracuje w Krakowie, Ty jesteś w Warszawie, klient w Londynie, a niezbędne jest wspólne omówienie projektu nowej witryny internetowej? Żaden problem, ale ile można rozmawiać przez wiecznie przerywający Skype. W naszej platformie zbudowaliśmy system oparty nie tylko o najwyższą jakość, ale również o bezpieczeństwo i poufność rozmowy. Rozróżniamy dwa typy konferencji: prywatna oraz publiczna. Do konferencji publicznej dodzwonić się może każdy, kto zna jej numer. Musi jedynie podać kod PIN, jeśli takowy został ustawiony. Prywatna konferencja jest dostępna tylko dla osób zaproszonych poprzez panel zarządzania.

Kolejka oczekujących

Powiedzmy, że prowadzisz małą firmę dostarczającą rozwiązania dla firm lub jesteś właścicielem sklepu internetowego cieszącego się dużym zainteresowaniem. Zatrudniasz kilka osób na tzw. słuchawkę do obsługi klienta. Co w tym przypadku jest najważniejsze dla Ciebie i Twoich klientów? Będzie to przede wszystkim nieprzerwany kanał komunikacji. W końcu nikt nie lubi czekać godzinami na połączenie, albo szukać odpowiedniego numeru spośród kilkudziesięciu kontaktów dostępnych na stronie. Pomoże Ci w tym tzw. kolejka oczekujących. Twój klient będzie miał do wyboru tylko jeden numer, a system odpowiednio zarządzi połączeniami tak, aby jak najbardziej skrócić czas oczekiwania na połączenie. Nie stoi również na przeszkodzie zdefiniowanie własnej strategii wyboru konsultantów.

 
Zarejestruj się

 

Pierwszy okres rozliczeniowy jest bezpłatny!

Zapraszamy do testów!

Przewiń do góry Skip to content