W jakich branżach warto wdrożyć usługę call center? - Spikon

W jakich branżach warto wdrożyć usługę call center?

Co znajdziesz w tym artykule:

Słysząc konsultant call center, do głowy przychodzą skojarzenia takie jak centrum telefoniczne zakupów online, centrum obsługi klienta i telefonowanie w sprawie rozliczeń. Są to jedne z najpopularniejszych obszarów działania, jednak istnieje wiele kampanii call center, a centra telefoniczne działają w różnych branżach. Jakie gałęzie przemysłu mają do czynienia z tą formą marketingu? Po odpowiedź zapraszamy do poniższego artykułu.

W jakich zawodach jest miejsce dla kampanii call center?

Istnieje wiele różnych branż, które rekrutują konsultantów call center. Pracy jest tak wiele, że obejmuje niemal każdą dziedzinę biznesu. Oto kilka przykładów:

  • Działalność wysyłkowa
    Ogólna sprzedaż wysyłkowa produktów, żywności i napojów, odzieży, artykułów codziennego użytku oraz innych dóbr.
  • Finanse i ubezpieczenia
    Banki, instytucje finansowe, pożyczki pieniężne, kredyty, papiery wartościowe, ubezpieczenia.
  • Branża telekomunikacyjna
    Firmy telefonii stacjonarnej i komórkowej, dostawcy Internetu, witryny portali społecznościowych, dystrybucja treści.
  • Sprzedaż detaliczna
    Sprzedaż detaliczna towarów ogólnych i artykułów codziennego użytku.
  • Produkcja
    Żywność i napoje, poligrafia, produkcja maszyn i urządzeń, sprzęt AGD, komputery osobiste oraz inne wyroby techniki.
  • Branża usługowa
    Gastronomia, hotele, usługi okołobiznesowe, działalność związana z IT, branża rekreacyjna i rozrywkowa.

Czym charakteryzuje się praca konsultanta call center?

Większość kampanii call center zajmuje się zapytaniami i rezerwacjami zamówień. Wyróżniamy także stosunkowo więcej zadań takich jak odbieranie i odpowiadanie na połączenia przychodzące od klientów oraz rozmowy wychodzące wykonywane do konsumentów na podstawie przygotowanych list.

Coraz większe możliwości pracy zdalnej w domu?

Myśląc o call center wielu przedsiębiorców ma przed oczami obraz biura i pracowników odbierających telefony, jednak ostatnio liczba miejsc pracy w domu rośnie. Firmy coraz chętniej wykorzystują możliwości, jakie niesie wszechobecny dostęp do Internetu i śmiało oferują swoim pracowników udogodnienie w postaci pracy w domowym zaciszu.

Jakie popularne zawody wykorzystują kampanie call center?

  • Centrum obsługi wysyłkowej odzieży
    To call center, w którym można pracować jako konsultant interesujący się branżą modową, ponieważ treść pracy jest stosunkowo lekka. Zaletą jest możliwość zdobycia wiedzy produktowej i biznesowej w zakresie odzieży
  • Call center przemysłu lotniczego
    W branży lotniczej główną działalnością jest informowanie o biletach, zapytania dotyczące statusu operacji i procedury zmiany rezerwacji. Istnieje kilka terminów technicznych, które są unikalne dla branży lotniczej, a wiele firm zapewnia bardzo solidne przeszkolenia przygotowujące do pracy.
  • Infolinia branży teleinformatycznej
    W branży informatycznej i telekomunikacyjnej, gdzie jest wiele ofert pracy i wysokie stawki godzinowe, świadczone są usługi przychodzące, aby odpowiadać na zapytania dotyczące produktów w Internecie i smartfonach. Wśród ofert pracy znajduje się również biznes połączeń wychodzących, w którym konsultanci call center sprzedają produkty.
  • Call center sprzedaży wysyłkowej
    Istnieją różne rodzaje sprzedaży wysyłkowej, takie jak zakupy telewizyjne, internetowe i zakupy katalogowe, ale ich cechą wspólną jest przyjmowanie zamówień oraz obsługa zwrotów i wymian.
    Zasadniczo w firmie otrzymującej połączenia przychodzące realizowane są zamówienia na produkty oraz informowanie o dostępnych metodach płatności. Konsultanci dokonują rezerwacji zamówień oraz odpowiadają na pytania klientów. Tego typu kampanie call center warto rozważyć w każdej branży, która na co dzień ma bezpośredni kontakt z drugim człowiekiem.
  • Call center dla branży usługowej
    Dokonując rezerwacji podróży i hotelu przez Internet, jeśli coś pójdzie nie tak, klient otrzymuje telefon zwrotny. W branży usługowej konsultant call center odpowiada na zapytania i kontaktuje się w sprawie niekompletnych danych klientów.

Możliwości wykorzystania kampanii call center jest wiele. W każdej branży, która współpracuje z innymi ludźmi, można śmiało wdrożyć metody tego systemu i skorzystać z benefitów, jakie niesie bezpośrednia rozmowa. Niezależnie czy celem jest zamknięcie sprzedaży, czy ocieplenie wizerunku firmy. Sprawdź ofertę Spikon (https://spikon.pl/oferta/cennik-uslug/) i poznaj narzędzia, jakie oferujemy dla wzmocnienia Twojego biznesu.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: hello@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

© 2021 Spikon. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zaprojektowane przez: SIGMA

Przewiń do góry Skip to content