Tanie usługi, rozmowy telefoniczne - Spikon

Tanie rozmowy call center

Jeszcze kilka lat temu nasze rozmowy telefoniczne były krótkie – szczególnie, gdy dzwoniliśmy za granicę. Działo się tak nie dlatego, że nie mieliśmy czasu czy ochoty rozmawiać. Problemem były zbyt wysokie koszty. XXI wiek i szeroki dostęp do Internetu przyniósł jednak rewolucyjne zmiany. Dziś, wykorzystując możliwości, które daje Ci Spikon możesz prowadzić tanie rozmowy telefoniczne godzinami. Nowoczesne usługi telefoniczne zmieniają nasze życie na lepsze – możemy więcej czasu poświęcić bliskim, którzy mieszkają daleko, bez stresu o koszty prowadzić długi biznesowe rozmowy. Nie obawiaj się i mów ile chcesz – niski rachunek pozytywnie Cię zaskoczy!

Tanie rozmowy telefoniczne – teraz także zagraniczne

Jednym z kluczowych warunków wyboru operatora telekomunikacyjnego jest oczywiście koszt rozmów. W kwestii połączeń na krajowe telefony stacjonarne oraz komórkowe, wybór operatorów jest dosyć duży a ceny zbliżone. Problem pojawia się jednak w momencie, gdy chcemy nawiązać połączenie zagraniczne. Nawet do kraju obok. Szczególnie, gdy wykonujemy je często, powinniśmy zwrócić baczną uwagę na stawki, których życzy sobie nasz operator – szczególnie, że ich obniżenie jest jak najbardziej możliwe. By to zrobić, sięgnij po ofertę Spikon i zapomnij o wysokich rachunkach- innowacyjne usługi telefoniczne z pewnością Cię zaskoczą!

Rozmawiaj bez wydawania majątku

Tanie rozmowy telefoniczne zarówno krajowe, jak i zagraniczne oferuje operator telefonii internetowej Spikon. Dzięki nam, Klient nie musi nerwowo patrzyć na zegarek rozmawiając z rodziną, przyjaciółmi, bądź w sprawach biznesowych. Stawki za połączenia są u nas nie tylko bardzo niskie, ale i niezwykle przejrzyste. Przekonaj się o tym na własne oczy, a zaoszczędzone pieniądze wydaj na coś zupełnie innego. W porównaniu z tradycyjną telefonią, możesz dzięki nam oszczędzić sobie całkiem sporych wydatków – innowacyjne usługi telefoniczne po prostu się opłacają!!

Szczegółowy cennik naszych usług znajduje się na naszej stronie internetowej: www.spikon.pl/cennik-polaczen

Dobra cena, jeszcze lepsza jakość

Spikon to nie tylko świetne ceny za połączenia. To także jakość, która pozwoli Ci usłyszeć nawet szept po drugiej stronie słuchawki – nawet, jeśli rozmawiasz z kimś po drugiej stronie kuli ziemskiej. Wszystko to dzięki zastosowaniu innowacyjnych kodeków HD. To one sprawią, że dokładnie usłyszymy każde słowo wypowiedziane przez naszego rozmówcę. Zapomnij o trzaskach w słuchawce, zrywających się połączeniach czy pogłosie – ze SPIKON swojego rozmówcę usłyszysz lepiej, niż gdyby stał tuż obok Ciebie!

Zaawansowanie technologiczne, niezawodność usług, takich choćby jak call center oraz tanie rozmowy to główne cechy, które czynią, iż oferta firmy Spikon jest bezkonkurencyjna. Zapoznaj się z jej szczegółami jeszcze dziś i skontaktuj, by przyłączyć się do naszej Sieci!

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: hello@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

© 2021 Spikon. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zaprojektowane przez: SIGMA

Przewiń do góry Skip to content