Spikon oraz Voice Telecom wdrożył technologię VoIP w Uniwersyteckim Centrum Klinicznym w Gdańsku - Spikon

Spikon oraz Voice Telecom wdrożył technologię VoIP w Uniwersyteckim Centrum Klinicznym w Gdańsku

Uniwersyteckie Centrum Kliniczne (UCK) w Gdańsku przy współpracy z Voice Telecom oraz Operatorem VoIP – Spikon zdecydowało się na wprowadzenie pełnego zakresu technologii VoIP w swojej placówce, w celu optymalizacji obsługi telefonicznej pacjentów.

Jest to jeden z bardziej znaczących projektów wdrożonych przez nas na pomorzu, którego efekty są już zauważalne w tak krótkim czasie po rozpoczęciu działania.

Zastosowana technologia VoIP (ang. Voice over Internet Protocol) to rozwiązanie polegające na przetworzeniu mowy na reprezentację cyfrową. Głos poddany zostaje odpowiedniej kompresji oraz kodowaniu, a następnie zostaje podzielony na pakiety. Strumień takich pakietów przesyłany jest następnie za pomocą sieci, gdzie w węźle odbiorczym cały proces zostaje odtworzony w odwrotnym kierunku, co przekłada się na naturalny sygnał głosu. Aby zapewnić wysoką jakość i idealną krystaliczną barwę głosu rozmówcy stosowane są różnorodne zaawansowane technologie.

W dzisiejszych czasach ciężko jest wyobrazić sobie profesjonalne Call Center bazujące na innej technologii, jednakże dopiero niewielka ilość jednostek publicznych korzysta z tych rozwiązań.

Jak wskazuje Damian Bokkus, prezes firmy Spikon, z wielką satysfakcją przyjęty został fakt pomyślnej realizacji tak dużego przedsięwzięcia, jakim było wdrożenie systemu VoIP w UCK, a tym samym zwiększenie innowacyjności placówki. „Jednocześnie liczymy na współpracę z kolejnymi jednostkami służby zdrowia oraz administracji publicznej” – podkreśla.
spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: hello@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

© 2021 Spikon. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zaprojektowane przez: SIGMA

Przewiń do góry Skip to content