Jaki będzie rok 2015 dla branży VoIP? - Spikon

Jaki będzie rok 2015 dla branży VoIP?

Ostatni czas to okres podsumowań i jeszcze częstszych prognoz dotyczących nowego 2015 roku. Jak według nas będzie wyglądać następne 12 miesięcy dla branży VoIP, w tym dla naszej firmy?

Patrząc na badania z ostatniego roku wskazujące na ponad 5% wzrost rynku w stosunku do 2013 roku, możemy spodziewać się w bieżącym roku wzrostu o kolejne 3%.

Wpływ na to ma między innymi stale rosnące zainteresowanie usługami mobilnymi oraz zwiększeniem dostępu do sieci przy jednoczesnym słabnięciu pozycji tradycyjnych operatorów.

 Warto zauważyć również fakt unormowania rynku operatorów VoIP. Po dynamicznym okresie rozwoju tego segmentu, jaki obserwowaliśmy w ostatnich latach, ilość operatorów nie powinna zwiększyć się znacząco. Obecną relację zapotrzebowania klientów do dostępnej oferty można uznać za całkowicie satysfakcjonującą przy zauważalnym trendzie do sporego, choć zrównoważonego rozwoju.
 
Jako Spikon – operator VoIP oraz spółka siostrzana Voice Telecom – obserwujemy również rosnące zapotrzebowanie na rozwiązania niestandardowe, jakie może zaoferować telefonia IP. Mowa tu o rozwiązaniach posiadających duży poziom innowacyjności, rozwiązaniach w pełni kompleksowych i dostosowanych do klienta. Przykładem może być choćby opisywany we wcześniejszym wpisie system wdrożony dla Centrum Klinicznego w Gdańsku. Kolejne 12 miesięcy będzie należeć do operatora, który pójdzie w stronę nowych, unikalnych rozwiązań, a my planujemy na takie nowatorskie rozwiązania właśnie stawiać.
 
Rok 2015 to z pewnością czas wytężonej pracy nad budowaniem marki, jak również zwiększania innowacyjności i utrzymania opinii najbardziej zaawansowanego technologicznie operatora na rynku. Sukces usługi leży w jej jakości, a naszym synonimem wysokiej jakości jest marka Spikon.
spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: hello@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

© 2021 Spikon. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zaprojektowane przez: SIGMA

Przewiń do góry Skip to content