Numer telefonu stacjonarnego - Telefon stacjonarny z internetem - Najtańsza oferta w Spikon

Numery telefonów stacjonarnych

Numer telefonu stacjonarnego jest do tej pory wyznacznikiem wiarygodności firmy w oczach jej klientów. Wielu osobom bowiem nadal kojarzy się jasno z biurem stacjonarnym, placówką znajdującą się w konkretnym miejscu. Wiąże się to z wyższym poziomem zaufania – numer telefonu stacjonarnego daje klientom poczucie bezpieczeństwa, gdy na przykład zamawiają Twoje produkty przez Internet.

Oferty na telefon stacjonarny znajdziesz u wielu operatorów – w Spikon z pewnością będzie to korzystna finansowo propozycja, bez względu na to, jak duże przedsiębiorstwo prowadzisz. Firma będzie dzięki takiemu numerowi postrzegana przez klienta jako rzetelna placówka.

Najtańszy telefon stacjonarny w Spikon

W Spikon dążymy zawsze do tego, by spełniać wszystkie oczekiwania naszych Klientów. Dlatego też w ramach oferowanych rozwiązań zapewniamy możliwość korzystania z numerów stacjonarnych w różnych, dopasowanych do Twoich potrzeb wariantach. Oferty na telefon stacjonarny zostają zawsze skrojone dokładnie pod firmę, branżę i oczekiwania!

Oferowany przez nas numer to najtańszy telefon stacjonarny, który jest dostępny w wersji zwykłej oraz złotej. Klienci Spikon mogą wybierać warianty ze wszystkich 49 stref numeracyjnych w Polsce. To oznacza, że możesz dopasować taki numer telefonu, który Twoim zdaniem będzie najlepszy w promocji firmy. Na szczególną uwagę zasługuje przy tym z pewnością złoty numer telefonu stacjonarnego.

Złoty numer stacjonarny – oferta

Oferta na numer stacjonarny w złotym wariancie jest bardzo chętnie wybierana przez naszych Klientów. Dlaczego? Ponieważ wiąże się ze swego rodzaju prestiżem przedsiębiorstwa. Jednocześnie taki numer staje się bardzo wyraźną wizytówką – złoty numer jest prosty do zapamiętania, dzięki czemu szybko rzuca się w oczy. Potencjalni klienci zainteresowani ofertą Twojej firmy będą zatem mogli łatwo zapamiętać numer widziany na billboardzie czy też ulotce reklamowej i skontaktować się z Tobą w dogodnym czasie.

Telefon stacjonarny z Internetem

Nasza oferta obejmuje usługę łączącą telefon stacjonarny z Internetem. Stałe, stabilne łącze internetowe to właściwie podstawa działalności w niemal każdej firmie, które w tym przypadku pozwala korzystać z numeru stacjonarnego bez specjalnie podłączonej linii naziemnej. Nasza propozycja pozwala na wygodne i korzystne finansowo dobranie do siebie poszczególnych opcji, co oczywiście szybko przekłada się na obniżenie comiesięcznych rachunków telefonicznych.

Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania dotyczące naszej oferty, w tym numeru stacjonarnego telefonu!

W celu zasięgnięcia informacji zalecamy skorzystać z naszego działu pomocy jak również z kanału w serwisie YouTube – https://www.youtube.com/channel/UCcG7jKndRS610angAwI-nEw.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: hello@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

© 2021 Spikon. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zaprojektowane przez: SIGMA

Przewiń do góry Skip to content