Blog

usługi-voip

Usługi VoIP

14 października 2021

Co znajdziesz w tym artykule: Podstawowe usługi VoIPZaawansowane usługi VoIPCall Center – usługa skrojona na miarę Usługi VoIP z każdym rokiem zyskują na popularności. Powodów takiego stanu rzeczy jest kilka […]

Czytaj więcej
RODO w Call Center

RODO w Call Center

21 września 2021

Co znajdziesz w tym artykule: Gdzie szukać regulacji? Ochrona danych osobowych a zgoda na telemarketing Co to znaczy zgoda na przetwarzanie danych osobowych i kiedy ją pobrać? Podstawowe informacje w […]

Czytaj więcej
Jaki telefon VoIP wybrać

Jaki telefon VoIP wybrać?

15 września 2021

Co znajdziesz w tym artykule: Telefon VoIP – na co zwrócić uwagę? Telefon VoIP – jak to działa? Rodzaje telefonów VoIP – przegląd Telefony VoIP godne polecenia – przegląd Usługa […]

Czytaj więcej
system uprawnien

Nowości w Spikon – system uprawnień

15 września 2021

W naszym Panelu Klienta możecie dostrzec nowe opcje w systemie uprawnień: możliwość dodawania sub-kont do konta głównego z określonymi uprawnieniami; przez uprawnienia należy rozumieć dostęp do określonego miejsca w panelu […]

Czytaj więcej
VoIP abonament bez limitu

VoIP abonament bez limitu

10 września 2021

Co znajdziesz w tym artykule: Co to jest VoIP? Jakie są kryteria wyboru najlepszego abonamentu VoIP dla biznesu? W jaki sposób znaleźć najlepszy abonament VoIP? Dodatkowe udogodnienia Wsparcie dla nowych […]

Czytaj więcej
Jak podnieść jakość i przyspieszyć czas obsługi klienta Call center połączone z CRM

Jak podnieść jakość i przyspieszyć czas obsługi klienta? Call center połączone z CRM

27 lipca 2021

Co znajdziesz w tym artykule: Jak powinien wyglądać system obsługi klienta? Jak usprawnić pracę w call center? Dlaczego konsultant call center powinien wykorzystywać CRM? Zalety integracji Ścieżka doświadczeń klienta – […]

Czytaj więcej
Dialer automatyczny – zastosowanie w call center

Jakie zastosowanie w call center ma dialer automatyczny?

26 lipca 2021

Co znajdziesz w tym artykule: Dialer automatyczny – co to jest? Kiedy sprawdzi się dialer automatyczny? Dialer telefoniczny, czyli jak zwiększyć skuteczność infolinii? Istnieje wiele rozwiązań i udogodnień, które powodują, […]

Czytaj więcej
Telekonferencja - na czym polega i jak ja przygotowac

Jak przygotować telekonferencje i na czym ona polega?

26 lipca 2021

Co znajdziesz w tym artykule: Telekonferencja – co to jest? Jak przygotować się do telekonferencji? Telekonferencja – dobre praktyki organizacyjne Na co zwrócić uwagę, wybierając usługę telekonferencji? Telekonferencje, choć w […]

Czytaj więcej
Jak dziala wirtualny faks

Jak działa wirtualny faks?

20 lipca 2021

Co znajdziesz w tym artykule: Co to jest wirtualny faks? Jaka jest różnica działania wirtualnego faksu w porównaniu do tradycyjnych metod? Najważniejsze funkcje wirtualnego faksu w Spikon W ostatnim czasie […]

Czytaj więcej
Przewiń do góry Skip to content