Dzisiaj centrala IP to wygodne rozwiązanie dostępne dla każdej firmy. Rosnące w ciągu ostatnich lat zainteresowanie tego rodzaju systemem, który można traktować jak skuteczny program do obsługi klienta sugeruje, że jest on potrzebny wielu firmom. Kiedy i jak centrala IP może pomóc przedsiębiorstwu?
Przede wszystkim centrala VoIP to rozwiązanie zapewniające oszczędności dla przedsiębiorstwa. Po drugie, centrala VoIP gwarantuje sprawne funkcjonowanie firmy w każdej sytuacji.
Tani telefon firmowy i program dla infolinii
Prowadzenie działalności biznesowej bez firmowego telefonu wydaje się prawie niemożliwe, a w każdym razie bardzo trudne – bez względu na to, czy chodzi o duże przedsiębiorstwo z siedzibą w jednym lub wielu miastach, czy o małą firmę, w której pracownicy działają zazwyczaj w terenie. W każdym przypadku to telefon pozwala na wygodny i szybki kontakt z klientem. Innowacyjna technologia VoIP, wykorzystująca szybkie łącza internetowe, umożliwiła stworzenie doskonałego systemu komunikacji, który sprawdza się także jako program dla infolinii!
W przypadku standardowych, stacjonarnych telefonów koszty rosną niemalże z każdym wykonanym połączeniem. Jeśli prowadzisz telefoniczną obsługę klienta, comiesięczne rachunki stają się wyzwaniem finansowym. Spikon sprawia, że można to szybko zmienić, pozwalając w dalszym ciągu na kontaktowanie się szybko, niezawodnie i tanio!
Wykorzystanie VoIP do oszczędnego, telefonicznego programu obsługi klienta
Osoby, które nie miały jeszcze do czynienia z telefonią VoIP mają często wrażenie, że jest to technologia o tyle nowoczesna, co bardzo kosztowna. Owszem, było tak jeszcze kilka lat temu, kiedy na takie rozwiązanie mogły pozwolić sobie wyłącznie największe firmy i instytucje dbające w szczególny sposób o swój wizerunek. Wówczas technologia taka wiązała się ze zdobyciem specjalistycznej wiedzy czy też z koniecznością zatrudnienia specjalisty, który ją wdrażał i obsługiwał. Szybki rozwój Internetu i związanych z nim usług przyczynił się oczywiście do znacznego uproszczenia tak procedur, jak i obsługi. Doszło do tego, że coraz więcej operatorów oferowało tego rodzaju rozwiązania, co przyczyniło się do obniżenia kosztów – tak powstała tania telefonia przez Internet.
Centrala IP – sprawna obsługa firmy i infolinii
Centrala IP, wykorzystywana w przypadku telefonii VoIP umożliwia kompletowanie w dowolny sposób usług niezbędnych dla firmy. Jest ich naprawdę wiele, a do najchętniej używanych zalicza się:
- Wirtualny faks – zapewnia możliwość odbierania oraz wysyłania faksów przez internet. Wszystkie powiadomienia o nowym faksie wysyłane są na pocztę e-mail, dzięki czemu można być na bieżąco!
- Kolejka oczekujących – umożliwia tworzenie kolejki osób oczekujących na połączenie. Klient zostaje poinformowany jak długo będzie musiał czekać na połączenie z pracownikiem firmy.
- Nagrywanie połączeń – każda rozmowa jest nagrywana. Klient może zostać automatycznie poinformowany o tym przed połączeniem z pracownikiem firmy. Dzięki temu firma ma zabezpieczenie, zwłaszcza podczas ważnych rozmów, na których padają deklaracje i istotne ustalenia.
Ponadto centrala IP ułatwia korzystanie z systemów, które mogą pomóc w codziennej pracy, takich jak: program do infolinii, program do obsługi klienta, call center, CRM, złoty numer telefonu czy możliwość wykonywania telekonferencji SIP Trunk i wiele więcej!