Twój potencjalny klient właśnie trafił do Ciebie na stronę internetową. Przegląda ofertę, porównuje produkty i usługi. Jak często to bywa w kwestii podjęcia ostatecznej decyzji, klient będzie czuł się pewniej, kiedy dopyta Cię o wszystkie szczegóły związane z prezentowaną na stronie ofertą. Osoba wchodząca na stronę już nie musi szukać kontaktu, nie musi nawet posiadać telefonu. Wystarczy, że naciśnie odpowiedni przycisk na stronie, a rozpocznie się połączenie.
Pewnie powiesz, że takie rozwiązanie jest dobre tylko wtedy, gdy na stałe ktoś czuwa przy firmowym telefonie? Nic bardziej mylnego. Rozmowa z Twojej strony może zostać przekierowana na telefon komórkowy, a po godzinach Twojej pracy dzwoniący może usłyszeć specjalnie przygotowaną informację z prośbą o nagranie wiadomości lub kontakt w innym terminie.
Rozwiązanie wprowadzone przez Spikon opiera się na innowacyjnej i dotychczas niestosowanej w Polsce technologii, co pozytywnie wpływa na jej bezawaryjność oraz wysoką jakość połączeń, nawet przy wolniejszym transferze danych. Usługa nie wymaga instalacji dodatkowego oprogramowania. Wystarczy tylko posiadać podłączony mikrofon.
Jakie realne korzyści może przynieść usługa Click2Talk w Spikon?
Dla Twojego klienta:
- Przede wszystkim to bardzo wysoka jakość połączenia, dotąd niespotykana na naszym rynku.
- Klient nie musi szukać kontaktu, nie musi nawet posiadać telefonu.
- Połączenie może zostać wykonane np. z telefonu komórkowego, który jest połączony z internetem.
- Rozmowa jest darmowa.
- Dzwoniący ma jednoczesny wgląd do wszystkich treści na stronie, co pomaga w rozmowie – szczególnie na temat specyfikacji różnych modeli produktów.
- Klient oszczędza czas.
- Lepsza obsługa klienta, czyli więcej załatwionych spraw w krótszym czasie oraz lepsza komunikacja z klientem.
- Krótsza ścieżka sprzedaży – oszczędzasz czas i zwiększasz wydajność
- Wzmocnienie aktywnej sprzedaży. Możesz zaproponować swoim klientom lepsze rozwiązania i dodatkowe usługi lub promocje widoczne na stronie.
- Zmniejszasz rachunki za telefon.
- Możliwość pokierowania klienta przez proces rejestracji na stronie lub proces złożenia zamówienia.
- Szybciej otrzymujesz informacje o problemach w funkcjonowaniu strony oraz łatwiej usuwasz trudności