Wirtualne call center - Oprogramowanie, system call center - Spikon

Wirtualne Call Center w Spikon

System Call Center w chmurze.

Wirtualne Call Center w platformie Spikon to rozwiązanie minimalizujące koszty związane z jego działaniem i utrzymaniem. Brak opłat aktywacyjnych oraz niskie i bardzo konkurencyjne koszty miesięczne stwarzają idealną konkurencję dla rozwiązań stacjonarnych. Klienci wybierający program Call Center przestają mieć problemy związane z kosztem sprzętu, zakupem licencji na oprogramowanie i utrzymaniem/serwisowaniem systemu.

Oprogramowanie Call Center w platformie Spikon to przede wszystkim szereg wysoce funkcjonalnych usług, które podniosą wydajność, skuteczność i dostępność działu obsługi klienta w Państwa firmie. Tworzenie i zarządzanie usługą odbywa się za pośrednictwem niezwykle intuicyjnego panelu klienta, który nie wymaga specjalistycznej wiedzy technicznej. Wykorzystując oferowane przez Spikon oprogramowanie Call Center w Spikon otrzymują Państwo gwarancję jakości i zadowolenia.

  • Kampanie Call Center

    Połączenia przychodzące oraz wychodzące obsługiwane są przez „Kampanie Call Center”. W ramach kampanii możliwe jest zdefiniowanie wielu parametrów mających wpływ na sposób obsługi połączeń oczekujących.
  • Konsultanci Call Center

    Konsultanci to osoby odpowiedzialne za obsługę połączeń w ramach kampanii prowadzonej w systemie Call Center. Każdy z konsultantów może być przypisany do wielu kampanii jednocześnie, z uwzględnieniem poziomu kompetencji w ramach danej kampanii (Skill Base Routing).
  • Rejestrator rozmów

    Aplikacja zarządzająca (Panel Klienta) umożliwia wyszukiwanie oraz odsłuchiwanie wcześniej zarejestrowanych połączeń wykonanych przez wirtualne Call Center.
  • Aplikacja Voicer

    Voicer jest aplikacją przeznaczoną do obsługi na komputerach z systemem Windows. Zadaniem Voicer jest wspieranie konsultantów, którzy wykorzystują oprogramowanie Call Center. Aplikacja zapewnia prosty sposób logowania do systemu, zarządzanie przerwami, monitoring kampanii Call Center oraz odsłuchiwanie własnych rozmów telefonicznych.
  • Dialer telefoniczny

    Dialer telefoniczny jest usługą przygotowaną dla kampanii wychodzących, takich jak sprzedaż, ankietowanie oraz windykacja. Dialer umożliwia efektywne wykorzystanie czasu pracy konsultantów poprzez tzw. „naddzwanianie”.
  • Monitoring

    Panel Klienta umożliwia monitoring pracy konsultantów oraz stan obciążenia kampanii w czasie rzeczywistym.
  • Raportowanie

    W ramach systemu wirtualnego Call Center przygotowaliśmy szablony raportujące, dzięki którym możesz wygodnie rozliczyć kampanię, pracę konsultantów i połączenia telefoniczne.
  • Ocenianie

    Oceń telefoniczną jakość obsługi klienta oraz samych konsultantów na podstawie nagranych połączeń telefonicznych, które realizuje program Call Center.
  • Usługi rozszerzające Call Center

    Skorzystaj z usług rozszerzających funkcjonalność Call Center w celu zbudowania profesjonalnego wizerunku w oczach klienta i zwiększenia wydajności swoich pracowników.

Jak działa oprogramowanie Call Center?

Wirtualne Call Center zwykle podzielone jest na działy (np. sprzedaży czy windykacji). Oprogramowanie Call Center udostępniane w panelu klienta Spikon określany jest mianem kampanii Call Center.

Konsultant Call Center wykonuje lub odbiera połączenia telefoniczne w ramach danej kampanii. Każda rozmowa przychodząca jest dodawana do kolejki połączeń danej kampanii i „czeka” na wolnego konsultanta, do którego może zostać przekazana. W czasie oczekiwania klient słyszy muzykę. Istnieje również możliwość przesłania własnego nagrania, które może umilić dzwoniącemu okres przed nawiązaniem połączenia. Funkcjonalność systemu pozwala również na włączenie automatycznego powiadamiania o pozycji w kolejce czy średnim czasie oczekiwania.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: hello@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

© 2021 Spikon. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zaprojektowane przez: SIGMA

Przewiń do góry Skip to content