SIP Trunk
1 zł
netto miesięcznie
SIP Trunk
Zacznij oszczędzać czas i pieniądze, zarządzając połączeniami telefonicznymi za pomocą jednej, wydajnej usługi.
Elastycznie i niezawodnie
SIP Trunk to usługa telekomunikacyjna, która zapewnia stabilne i niezawodne połączenia z aż 40 jednoczesnymi rozmowami i możliwością ich zwiększenia. Dzięki opcji elastycznej prezentacji numeru oraz regułom przekierowania numeru, usługa dostosowuje się do indywidualnych potrzeb każdego klienta. Dodatkowo, klient może skorzystać z usługi Palenia Numerów, która gwarantuje wyświetlanie unikatowego numeru telefonu podczas dzwonienia, a także kontynuowanie połączenia, jeśli klient nie odbierze telefonu w ciągu 10 minut. Zarządzaj swoimi połączeniami w sposób efektywny i zgodny z Twoimi potrzebami - wybierz usługę SIP Trunk już dziś!
Funkcjonalności
Funkcjonalności
Korzyści
Główne zalety usługi
SIP Trunk
Usługa SIP Trunk to rozwiązanie skierowane do firm, które obsługują naprawdę wielu klientów i potrzebują sprawnego, skutecznego wsparcia w tym zakresie. Jako swego rodzaju alternatywa dla tradycyjnie rozumianych linii telefonicznych, SIP Trunk zapewnia możliwość realizacji wielu połączeń jednocześnie, bez uszczerbku na jakości rozmów, przeciążeń sieci telekomunikacyjnej czy przerywania nawiązanych kontaktów.
SIP Trunk może całkowicie zastąpić standardową linię cyfrową ISDN lub stać się jej wydajnym uzupełnieniem dzięki wykorzystaniu techniki przesyłania głosu przez Internet. Z jakich rozwiązań korzysta SIP Trunk? VoIP, jako sprawdzona i znana już technologia jest z tą usługą nierozerwalnie związana i umożliwia wykorzystanie całej centrali VoIP. Wdrożenie jej do biznesu pozwala w znacznym stopniu ograniczyć koszty i poprawić funkcjonalność każdej firmy.
Jak działa SIP Trunk?
Usługa tego rodzaju jest realizowana w oparciu o protokół SIP (to jest Session Initation Protocol) oraz kanał wirtualny (Trunk). To oznacza, że SIP Trunk umożliwia prowadzenie wielokanałowych rozmów z transmisją głosu przez sieć. W praktyce użytkownicy mogą jednocześnie nawiązywać nawet kilkadziesiąt połączeń, bez konieczności usprawniania sprzętu telekomunikacyjnego.
Klient może zdecydować się na przypisanie mu dowolnej ilości numerów telefonów, w dodatku z każdej możliwej lokalizacji. To oznacza, że możesz wybrać numerację zgodną z siedzibą firmy lub też z innego miasta (z innej strefy). Na życzenie podłączyć można ponadto numery należące do telefonii komórkowej.
Dlaczego warto zdecydować się na SIP Trunk?
Ogromną zaletą SIP Trunk jest mobilność takiej technologii – w odróżnieniu od całej struktury analogicznych urządzeń telefonicznych, nie wiąże Cię w tym przypadku lokalizacja firmy. Z usługi możesz korzystać w dowolnym budynku czy mieście, a jedynym warunkiem jest po prostu dostęp do łącza internetowego.
Kolejny plus SIP Trunk? Cena! Dzięki oparciu o technologię VoIP koszty prowadzenia rozmów zostają natychmiastowo obniżone. Bez względu na to, ile połączeń w danym miesiącu zostanie wykonanych, przedsiębiorca płaci stałą opłatę operatorską. To ogromne udogodnienie i możliwość ponoszenia oszczędności w każdej firmie świadczącej usługi sprzedażowe, w tym prowadzącej działalność o charakterze Call Center. Dzięki stosowaniu VoIP połączenia o charakterze wewnętrznym, czyli pomiędzy działami czy po prostu pracownikami pozostają darmowe – z doświadczenia naszych Klientów wiemy, że sprzyja to poprawie komunikacji w firmie i znacznemu usprawnieniu organizacji oraz realizacji zadań.
Wykorzystując VoIP, SIP Trunk pozwala Ci na całkowitą kontrolę połączeń przychodzących i wychodzących, łącznie z podglądem danych kontaktowych rozmówców. Bez trudu usługę możemy połączyć z opcją IVR, by usprawnić przekazywanie rozmów do odpowiednich osób oraz zintegrować z systemem CRM. Nie ma również żadnych przeszkód do tego, by synchronizować SIP Trunk z wirtualnym faksem, by uzyskać samodzielną i całkowicie spersonalizowaną strukturę komunikacyjną w przedsiębiorstwie.