O nas
Spikon Operator Telekomunikacyjny
Od czego zaczynaliśmy?
Początki Spikonu są ściśle związane z firmą Voice Telecom, producentem central telefonicznych i rozwiązań Call i Contact Center, obecną na polskim rynku od przeszło 10 lat. Bogate doświadczenie i szeroka wiedza praktyczna zdobyta przy budowaniu dedykowanych rozwiązań telekomunikacyjnych na wielką skalę było niezwykle silnym motorem napędowym w procesie projektowania i tworzenia nowoczesnej platformy telekomunikacyjnej działającej w modelu SAAS. Do stworzenia platformy Spikon zaangażowano ekspertów z dziedzin ściśle związanych z funkcjonowaniem telekomunikacji cyfrowej, czyli programowania, baz danych, tworzenia sieci i zabezpieczeń.
Co chcieliśmy osiągnąć?
Naszym marzeniem było stworzenie niezwykle wydajnej, rozproszonej architektury obsługującej nowoczesne, intuicyjne i przyjazne użytkownikowi oprogramowanie. Jesteśmy przekonani i nieustannie przekonywani przez wiernych klientów, że to marzenie zostało spełnione. Świadczą o tym ekstremalnie niskie wskaźniki numerów opuszczających naszą sieć. Świadczy o tym także bogate portfolio partnerów, w którym znaleźć można gigantów z branży medycyny, finansów, e-commerce i wielu innych gałęzi gospodarki.
Techniczna strona Spikonu
Spikon z technicznego punktu widzenia jest naszym najlepszym osiągnięciem. Zlokalizowany w największych serwerowniach, posiadający dostęp do największych punktów wymiany danych w Polsce. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.
Nasza droga jest przejrzysta, a za główny cel stawiamy sobie utrzymanie topowej na polskim rynku jakości świadczonych usług. Stawiamy także na stały rozwój, poszerzanie oferty o nowe i nowoczesne usługi. Wielu klientów przekonało się, że powyższe słowa nie są jedynie pustą autoreklamą. Serdecznie Państwa zapraszamy do skorzystania z naszej oferty.”
Prezes Spikon Sp. z o.o.