Numer wewnętrzny
0 zł
netto miesięcznie
Numer wewnętrzny
Numer wewnętrzny to bezpłatna usługa umożliwiająca używanie skróconych numerów dwu- i trzycyfrowych jako aliasów dla długich, dziewięciocyfrowych numerów publicznych. Ułatwia komunikację i zarządzanie kontaktami w ramach sieci operatora.
Zobacz, jak usługa "Numer wewnętrzny" może uczynić Twoją komunikację prostszą i wygodniejszą!
Korzyści
Numer wewnętrzny
W ofercie usług telekomunikacyjnych Spikon znajdziesz też bezpłatny numer wewnętrzny. To idealne rozwiązanie dla firm, w których pracuje więcej pracowników – numery wewnętrzne mogą w takim przypadku zastąpić odrębne numery telefonów, a zatem pojawia się możliwość obniżenia kosztów utrzymania sieci telefonicznej w przedsiębiorstwie.
Dzięki zastosowaniu opcji SIP Trunk wydzielenie od jednego głównego numeru kilku lub więcej numerów wewnętrznych nie stanowi żadnego problemu. Umożliwiają one przy tym nie tylko wygodną i efektywną obsługę klienta, ale też pozwalają na bezproblemowy kontakt bezpośrednio pomiędzy pracownikami.
Czy numer wewnętrzny jest tym samym, co numer stacjonarny?
Numer wewnętrzny nie jest do końca tym samym, co numer stacjonarny. Gdyby określić go bardziej obrazowo, można pokusić się o stwierdzenie, że to skrócona, podpięta pod główny numer sekwencja numeryczna.
Stosowanie w firmie numerów wewnętrznych daje wiele korzyści. Przede wszystkim ogranicza konieczność dokupowania kolejnych numerów „miejskich”, co w przypadku większej liczby pracowników czy też wyraźnego podzielenia przedsiębiorstwa na działy przynosi duże oszczędności. Ponadto numery wewnętrzne mogą zostać połączone z szeregiem dodatkowych funkcji, takich jak wirtualny faks czy nagrywanie połączeń.
Wygoda i oszczędność, jakie daje numer wewnętrzny
Dlaczego numery wewnętrzne podporządkowane numerowi głównemu dają możliwość ponoszenia sporych oszczędności? Ponieważ, jak wspomnieliśmy, nie musisz kupować nowych, odrębnych numerów. Po drugie, równie istotne, Twoja firma może w ten sposób reklamować się jednym, łatwym do zapamiętania i skojarzenia numerem, z wewnętrznymi numerami do wybranych osób lub działów firmy. Warianty wewnętrzne mogą przyjąć formę dwu lub trzycyfrową, są łatwe do zapamiętania, czyli wygodne dla Twoich klientów!
Dużą zaletą jest również korzystanie z numerów wewnętrznych… wewnątrz sieci firmowej! Mówiąc dokładniej, połączenia realizowane pomiędzy głównym numerem oraz wewnętrznymi (a także między nimi bezpośrednio) jest darmowe. Przy odpowiednich ustawieniach połączeń pracownicy mogą szybko łączyć się ze sobą jedynie po wpisaniu przypisanych im cyfr.
Interesuje Cię wprowadzenie takiego rozwiązania? Koniecznie skontaktuj się z przedstawicielem Spikon i zdobądź odpowiedzi na wszystkie nurtujące Cię pytania!