Konsultant Call Center
52,84 zł
netto miesięcznie
Twój klucz do efektywnej komunikacji
Konsultant Call Center to kluczowy składnik naszej usługi wirtualnego call center, zapewniający obsługę wielu kampanii z jednego stanowiska. Z elastycznymi trybami logowania, zróżnicowanymi opcjami przerw i możliwością definiowania poziomu kompetencji (skill), usługa oferuje niezrównaną kontrolę i elastyczność. Obsługa wielu kampanii, dynamiczna prezentacja numerów i dedykowana aplikacja 'Voicer' zwiększają wydajność i optymalizują komunikację z klientami. Poznaj potencjał, który niesie ze sobą Konsultant Call Center, i osiągnij nowy poziom efektywności w swoim biznesie.
Maksymalna wydajność
Podnieś efektywność do maksimum dzięki wszechstronności usługi "Konsultant Call Center". Z jednego stanowiska obsłuż wiele kampanii i zyskaj przewagę w komunikacji z klientami.
Funkcjonalności
Funkcjonalności
Korzyści
Konsultant Call Center
Kim jest Konsultant Call Center? To osoba, której zadaniem jest efektywna obsługa połączeń, tak wychodzących, jak i przychodzących, z klientami danej firmy. Co istotne, może ona obsługiwać jednocześnie nawet kilka różnych kampanii. Oferta Spikon skierowana do pracowników realizujących działania tego rodzaju pozwala znacznie usprawnić codzienną pracę, zapewniając pełną wydajność codziennie podejmowanych obowiązków.
Co Spikon oferuje w ramach opcji Konsultant Call Center?
Opcja Konsultant Call Center pozwala planować i realizować pracę osób zajmujących się obsługą połączeń telefonicznych w sposób klarowny i wygodny – przede wszystkim dla nich samych.
Konsultant Call Center dostaje dostęp do bezpłatnej aplikacji Voicer. To tak naprawdę rozbudowany system teleinformatyczny, dzięki któremu możliwe jest obsługiwanie połączeń przychodzących i wychodzących w pełnym zakresie. Pracownik działu call center otrzymuje możliwość nagrywania i odtwarzania przeprowadzonych rozmów, czy też dysponuje listą kontaktów, z której wybiera poszczególne zlecenia na wykonanie połączeń.
Zaletą pakietu Konsultant Call Center jest możliwość wykorzystania go w więcej niż jednej kampanii call center. Dzięki opcji zalogowania na stałe, do konsultanta zawsze wysyłane są zlecenia połączeń z bieżącej kolejki klientów. Równie wygodne jest zarządzanie pracą większej grupy konsultantów call center – istnieje bowiem możliwość także ręcznego przydzielania im połączeń, na przykład zgodnie z ich kwalifikacjami czy kampanią, do której są przypisani.
Wygodna i wydajna praca
Jak zapewnić wygodne warunki do wydajnej pracy Twojemu zespołowi? Skrojona na miarę platforma Spikon jest odpowiedzią na wszystkie przeciwności występujące w pracy konsultanta call center! Jasny system przydzielania obowiązków, zarządzanie przerwami dla każdego pracownika, dostęp do bieżących aktualizacji, a także definiowanie zakresu kompetencji poszczególnych konsultantów szybko usprawnią pracę nawet najbardziej złożonych i licznych działów call center.