Kolejka oczekujących

28,45 zł

netto miesięcznie

Kolejki oczekujących to uproszczone kampanie wirtualnego Call Center

Kolejka oczekujących umożliwia dodzwonienie się nieograniczonej ilości osób na jeden numer telefonu w tym samym czasie.

To naprawdę łatwe!

Ich podstawowe funkcje pozwalają na rozdzielanie połączeń przychodzących pomiędzy konsultantami. Rozdzielanie realizowane jest zgodnie ze zdefiniowanymi strategiami wyboru konsultantów. Drugą podstawową cechą jest możliwość zdefiniowania maksymalnego czasu wydzwaniania konsultantów.

Funkcjonalności

Losowe kierowanie połączeń

Połączenia oczekujące mogą być kierowane do losowo wybranego konsultanta.

Maksymalny czas oczekiwania

Ustal maksymalny czas oczekiwania w kolejce, po którym połączenie zostanie rozłączone (domyślnie "bez limitu").

Łączenie do wszystkich konsultantów

Połączenia oczekujące są kierowane do wszystkich konsultantów, a rozmawia ten, który pierwszy odbierze połączenie.

Numer lokalny

Użyj numeru związanej z usługą "konto telefoniczne" jako numeru odbierającego połączenia z kolejki.

Czas wywoływania numerów

Ustal czas, po jakim rozmowa zostanie przekazana na kolejny telefon obsługujący kolejkę.

Zewnętrzny numer telefonu

Numer odbierający połączenia z kolejki może być dowolnym numerem zewnętrznym, np. komórkowym.

To naprawdę łatwe!

Edycja ustawień kolejki

Funkcjonalności

Losowe kierowanie połączeń

Połączenia oczekujące mogą być kierowane do losowo wybranego konsultanta.

Czas wywoływania numerów

Ustal czas, po jakim rozmowa zostanie przekazana na kolejny telefon obsługujący kolejkę.

Numer lokalny

Użyj numeru związanej z usługą "konto telefoniczne" jako numeru odbierającego połączenia z kolejki.

Łączenie do wszystkich konsultantów

Połączenia oczekujące są kierowane do wszystkich konsultantów, a rozmawia ten, który pierwszy odbierze połączenie.

Maksymalny czas oczekiwania

Ustal maksymalny czas oczekiwania w kolejce, po którym połączenie zostanie rozłączone (domyślnie "bez limitu").

Zewnętrzny numer telefonu

Numer odbierający połączenia z kolejki może być dowolnym numerem zewnętrznym, np. komórkowym.

To naprawdę łatwe!

Edycja ustawień kolejki

Korzyści

Zwiększona satysfakcja klienta

Klienci nie muszą dzwonić ponownie, gdy linia jest zajęta, co prowadzi do lepszej obsługi i zadowolenia z usługi.

Elastyczność kierowania połączeń

Połączenia mogą być kierowane do losowego konsultanta lub do wszystkich konsultantów, co pozwala na lepsze zarządzanie zasobami i efektywność obsługi klienta.

Redukcja opuszczonych połączeń

Kolejka oczekujących zmniejsza liczbę opuszczonych połączeń, co przekłada się na wyższą skuteczność kontaktu.

Kontrola czasu oczekiwania

Możliwość ustawienia czasu wywoływania numerów oraz maksymalnego czasu oczekiwania pozwala na zarządzanie czasem pracy konsultantów i unikanie długotrwałego oczekiwania klientów.

Profesjonalny wizerunek firmy

Przyjemna muzyka na czekanie sprawia, że firma prezentuje się profesjonalnie w oczach klientów.

Integracja z istniejącymi numerami telefonów

Usługa może być powiązana z numerami związanymi z usługą "konto telefoniczne" lub z dowolnym numerem zewnętrznym, oferując elastyczność i łatwość wdrożenia.

Korzyści

Zwiększona satysfakcja klienta

Klienci nie muszą dzwonić ponownie, gdy linia jest zajęta, co prowadzi do lepszej obsługi i zadowolenia z usługi.

Redukcja opuszczonych połączeń

Kolejka oczekujących zmniejsza liczbę opuszczonych połączeń, co przekłada się na wyższą skuteczność kontaktu.

Profesjonalny wizerunek firmy

Przyjemna muzyka na czekanie sprawia, że firma prezentuje się profesjonalnie w oczach klientów.

Elastyczność kierowania połączeń

Połączenia mogą być kierowane do losowego konsultanta lub do wszystkich konsultantów, co pozwala na lepsze zarządzanie zasobami i efektywność obsługi klienta.

Kontrola czasu oczekiwania

Możliwość ustawienia czasu wywoływania numerów oraz maksymalnego czasu oczekiwania pozwala na zarządzanie czasem pracy konsultantów i unikanie długotrwałego oczekiwania klientów.

Integracja z istniejącymi numerami telefonów

Usługa może być powiązana z numerami związanymi z usługą "konto telefoniczne" lub z dowolnym numerem zewnętrznym, oferując elastyczność i łatwość wdrożenia.

Kolejka oczekujących

Wirtualna centrala IP została wyposażona w funkcję kolejkowania połączeń. Na czym polega taka usługa? To niezwykle wygodne rozwiązanie, zarówno dla Ciebie, jako przedsiębiorcy, jak i Twoich klientów, którzy kontaktują się z firmą drogą telefoniczną. W momencie nawiązania połączenia rozmówca nie usłyszy sygnału zajętej linii, ale w możliwie najkrótszym czasie zostanie skierowany do konsultanta.

Opcja „kolejka oczekujących” pozwala zatem optymalizować nie tylko szybkość łączenia z wybranym działem, ale też system pracy samych doradców telefonicznych. Nie muszą oni w sposób ręczny wybierać połączeń – zostają im one przydzielane w wygodny sposób i regularnie.

 

Zalety kolejkowania połączeń

Kolejka oczekujących na połączenie z konsultantem Call Center może być traktowana jako forma kampanii, przy której dodatkowo otrzymujesz możliwość definiowania poszczególnych opcji. Nie tylko zapewniasz swoim klientom wygodę, ale też dostosujesz rozwiązania technologiczne do warunków pracy swojego zespołu.

Przede wszystkim kolejka oczekujących da Ci szansę przydzielania połączeń do konsultantów według wielu różnych schematów działania. Zgodnie z nimi przychodząca rozmowa może być podpięta do pracownika, który w danym momencie jest „wolny” lub też według wcześniej ustalonej kolejności (chociażby według nazwiska pracownika). Możliwe jest ponadto wybranie opcji kierowania do dostępnego konsultantach takich połączeń, które według licznika najdłużej czekają na rozmowę. W Spikon nasi doświadczeni doradcy dokładnie omówią wszystkie dostępne opcje, a Ty zastosujesz najwygodniejszy wariant!

 

Dlaczego kolejka oczekujących to dobry pomysł?

Wprowadzenie kolejki oczekujących do swojego systemu Call Center może przynieść sporo korzyści, z których z pewnością jedna jest warta największej uwagi. Mowa przede wszystkim o realizowaniu zadań działu, na przykład infolinii czy serwisowania, które pozwala w dużym stopniu ograniczyć liczbę traconych połączeń. Dlaczego? Klient, który musi dłużej czekać na rozmowę, po pewnym czasie rezygnuje z tej możliwości. Nie tylko może nie zadzwonić kolejny raz, ale i szybko wyrobić sobie negatywną opinię o obsłudze telefonicznej danej firmy. Kolejka oczekujących jest w takiej sytuacji opcją ułatwiającą realizowanie obsługi klienta w sposób systematyczny i dostosowany do jego potrzeb.

Kolejkowanie połączeń może zostać do tego skorelowane z komunikatami głosowymi. W takim przypadku klient po wybraniu numeru nie słyszy sygnału zajętego, a informację o tym, które miejsce zajmuje w kolejce. Może to być również inne nagranie głosowe czy na przykład fragment muzyczny.

Przewiń do góry Skip to content