System Call Center w chmurze.
Wirtualne Call Center w platformie Spikon to rozwiązanie minimalizujące koszty związane z jego działaniem i utrzymaniem. Brak opłat aktywacyjnych oraz niskie i bardzo konkurencyjne koszty miesięczne stwarzają idealną konkurencję dla rozwiązań stacjonarnych. Klienci wybierający program Call Center przestają mieć problemy związane z kosztem sprzętu, zakupem licencji na oprogramowanie i utrzymaniem/serwisowaniem systemu.
Oprogramowanie Call Center w platformie Spikon to przede wszystkim szereg wysoce funkcjonalnych usług, które podniosą wydajność, skuteczność i dostępność działu obsługi klienta w Państwa firmie. Tworzenie i zarządzanie usługą odbywa się za pośrednictwem niezwykle intuicyjnego panelu klienta, który nie wymaga specjalistycznej wiedzy technicznej. Wykorzystując oferowane przez Spikon oprogramowanie Call Center w Spikon otrzymują Państwo gwarancję jakości i zadowolenia.
- Kampanie Call Center
Połączenia przychodzące oraz wychodzące obsługiwane są przez „Kampanie Call Center”. W ramach kampanii możliwe jest zdefiniowanie wielu parametrów mających wpływ na sposób obsługi połączeń oczekujących. - Konsultanci Call Center
Konsultanci to osoby odpowiedzialne za obsługę połączeń w ramach kampanii prowadzonej w systemie Call Center. Każdy z konsultantów może być przypisany do wielu kampanii jednocześnie, z uwzględnieniem poziomu kompetencji w ramach danej kampanii (Skill Base Routing). - Rejestrator rozmów
Aplikacja zarządzająca (Panel Klienta) umożliwia wyszukiwanie oraz odsłuchiwanie wcześniej zarejestrowanych połączeń wykonanych przez wirtualne Call Center. - Aplikacja Voicer
Voicer jest aplikacją przeznaczoną do obsługi na komputerach z systemem Windows. Zadaniem Voicer jest wspieranie konsultantów, którzy wykorzystują oprogramowanie Call Center. Aplikacja zapewnia prosty sposób logowania do systemu, zarządzanie przerwami, monitoring kampanii Call Center oraz odsłuchiwanie własnych rozmów telefonicznych. - Dialer telefoniczny
Dialer telefoniczny jest usługą przygotowaną dla kampanii wychodzących, takich jak sprzedaż, ankietowanie oraz windykacja. Dialer umożliwia efektywne wykorzystanie czasu pracy konsultantów poprzez tzw. „naddzwanianie”. - Monitoring
Panel Klienta umożliwia monitoring pracy konsultantów oraz stan obciążenia kampanii w czasie rzeczywistym. - Raportowanie
W ramach systemu wirtualnego Call Center przygotowaliśmy szablony raportujące, dzięki którym możesz wygodnie rozliczyć kampanię, pracę konsultantów i połączenia telefoniczne. - Ocenianie
Oceń telefoniczną jakość obsługi klienta oraz samych konsultantów na podstawie nagranych połączeń telefonicznych, które realizuje program Call Center. - Usługi rozszerzające Call Center
Skorzystaj z usług rozszerzających funkcjonalność Call Center w celu zbudowania profesjonalnego wizerunku w oczach klienta i zwiększenia wydajności swoich pracowników.
Jak działa oprogramowanie Call Center?
Wirtualne Call Center zwykle podzielone jest na działy (np. sprzedaży czy windykacji). Oprogramowanie Call Center udostępniane w panelu klienta Spikon określany jest mianem kampanii Call Center.
Konsultant Call Center wykonuje lub odbiera połączenia telefoniczne w ramach danej kampanii. Każda rozmowa przychodząca jest dodawana do kolejki połączeń danej kampanii i „czeka” na wolnego konsultanta, do którego może zostać przekazana. W czasie oczekiwania klient słyszy muzykę. Istnieje również możliwość przesłania własnego nagrania, które może umilić dzwoniącemu okres przed nawiązaniem połączenia. Funkcjonalność systemu pozwala również na włączenie automatycznego powiadamiania o pozycji w kolejce czy średnim czasie oczekiwania.